Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر شایان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حادثه انفجار یک ساختمان ۴ طبقه در بومهن اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه که ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه رخ داد موضوع به عوامل اطلاع داده شد که اکیپ بدون فوت وقت در محل حادثه حاضر شدند.

شایان با بیان اینکه پس از حضور عوامل اورژانس مشاهده شد که در اثر انفجار ساختمان ویران شده است گفت: بر اثر این انفجار ۱۰ نفر از اعضای این ساختمان مصدوم شده بودند که تعدادی سرپایی مداوا و چند نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: همزمان با اورژانس عوامل آتش نشانی نیز در محل حاضر شدند و اقدامات لام انجام شد.

بر اساس این گزارش علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است اما شواهد نشان از رعایت نکردن اصول ایمنی می‌دهد.

گفتنی است که در این حادثه نیمه جلویی ساختمان ۴ طبقه فرو ریخت و ساختمان‌های اطراف نیز آسیب دیدند ضمن آنکه ۳ خودرو در مجاور این ساختمان نیز دچار خسارات جدی شدند.

کد خبر 4876688

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس شهرستان پردیس بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا قزوین احتکار ماسک طبی شیوع کرونا بیرجند شیراز زاهدان استانداری سمنان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز حادثه انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی به دیسپچ مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت، مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از آنها به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر بعدی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6094569

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین