Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم مک‌لارن انگلیس از حضور در نخستین گرندپری فرمول یک ۲۰۲۰ انصراف داد. ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای تیم مک‌لارن، تست کرونای یکی از اعضای این تیم مثبت اعلام شد و بدین‌خاطر مک‌لارن نمی‌تواند در گرندپری ملبورن که از فردا به میزبانی استرالیا آغاز می‌شود شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه تیم مک‌لارن آمده است: باید اعلام کنیم که تست کرونای یکی از متخصصان تیم مک‌لارن مثبت اعلام شد. این متخصص از زمان بروز نخستین علائم ویروس کرونا تحت آزمایش و قرنطینه قرار گرفت. اکنون نمایندگان آژانس بهداشت با او جهت رسیدن به سلامتی‌‌اش همکاری می‌کنند. مک‌لارن نیز در این رابطه با کارشناسان سیستم بهداشتی برای انجام تحقیقات بیشتر همکاری نزدیکی خواهد داشت. مدیران ارشد تیم مک‌لارن تصمیم خود مبنی بر انصراف از شرکت در گرندپری ملبورن را به اطلاع سازمان فرمول یک رساندند. این تصمیم با هدف تضمین سلامتی اعضای تیم مک‌لارن و دیگر رقبایش در فرمول یک اتخاذ شده است.

پیش از این گزارش شده بود که نخستین گرندپری فصل جدید فرمول یک در صورت تست مثبت یکی از اعضای تیم‌های شرکت‌کننده لغو خواهد شد.

واکنش همیلتون به عدم لغو گرندپری استرالیا با وجود شیوع کرونا

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اتومبیلرانی فرمول یک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اتومبیلرانی فرمول یک ویروس کرونا اتومبیلرانی فرمول یک تیم مک لارن فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مقاومت اسلامی بحرین سرایا الشتر از هدف قرار دادن مقر شرکت مسئول حمل و نقل زمینی صهیونیستی (Trcuknet) در شهر ام الرشرش توسط هواپیما‌های بدون سرنشین خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم
  • گروه حنظله دو مرکز در رژیم‌ صهیونیستی را هک کرد
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌ های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد