Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در کارگروه تنظیم بازار استان در ارتباط با ساعت کاری ادارات هم اظهار داشت: اختیار را به مدیران دادیم تا کارکنانی که بیماری زمینه‌ای دارند بویژه زنان به صورت دورکاری به ارائه خدمات مربوط به خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به اینکه بر روند خدمات رسانی ادارات به مردم نظارت می‌شود، افزود: برخی از ادارات با اقداماتی منجر به ایجاد تجمع مردم شدند که این سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

جعفری با اشاره به اینکه با هر گونه اقدامی که موجب به خطر افتادن سلامتی مردم شود، برخورد می‌شود، اضافه کرد: برخی از کار‌ها نیاز به حضور در ادارات ندارد و مردم می‌توانند از طریق تلفن و سایت‌های اینترنتی دستگاه‌های اجرایی آن‌ها را انجام دهند.

او با بیان اینکه بعد از شیوع بیماری کرونا مشکلات زیادی برای تعدادی از صنوف بدلیل رکود بازار ایجاد شده و این شرایط منجر به ایجاد فشار مالی بر روی برخی از اقشار جامعه است، یادآور شد: امیدواریم بانک‌ها در وصول تسهیلات اسفند ماه جاری، فروردین و اردیبهشت سال آینده با قشر آسیب دیده از این جریان مدارا کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان حمایت از صنوف را از وظایف مدیران دانست این قشر بتوانند فعالیت خود را در چند ماه آینده و بعد از رفع این بحران ادامه دهند و تاکید کرد: تقاضا برای برخی از کالا‌ها در بازار استان وجود ندارد، ولی همواره مغازه‌های عرضه کننده آن‌ها باز است و می‌طلبد در راستای تعطیل شدن این واحد‌ها اقداماتی صورت گیرد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه در استان اظهار کرد: برنامه‌ریزی نیازمند داشتن اطلاعات است و ادارات باید برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه دهند و برنامه‌ریزی کافی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از مسؤولان مطالبه کرده‌اند که در تولید جهش داشته باشیم، افزود: جهش کیفی مهمتر از کمی است و باید کیفیت خدمت رسانی و تولید بخوبی در اقدامات و تولیدات دیده شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: باید هر ارگان و نهادی متناسب با کار خودشان برنامه‌های تحقق شعار سال را ارائه دهند و ادارات خدمات خود به مردم را نیز افزایش دهند.

زارعی‌کوشا یادآور شد: دستگاه‌ها و ادارات باید شاخص‌های قابل سنجش ارائه کنند و در هر جلسه دو دستگاه عملکرد خود را ارائه کنند.

وی عنوان کرد: تحقق شعار سال، تکلیف بزرگی بر عهده مسؤولان است که توسط ولی امر مسلمین را ابلاغ کرده‌اند و در حوزه اقتصادی جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی‌افتد بنابراین در کنار جهش تولید مشارکت مردم مهم است.

وی یادآور شد: ظرفیت‌شناسی، ظرفیت‌سنجی، خلاقیت و ابتکار برای مشارکت دادن مردم در امر تولید باید مورد توجه باشد و فرمانداران و بخشداران براساس اقتضائات و ظرفیت‌های هر منطقه فعالیت کنند.

استاندار کردستان اضافه کرد: شاخص ارزیابی فرمانداران نیز پیشرفت خدمات همه ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان‌ها است و توفیق در این زمینه نیاز به مشارکت مردم و ارائه طرح و ایده دارد.

زارعی‌کوشا افزود: برنامه‌ها باید در معرض باشد و نخبگان و جامعه دانشگاهی و جامعه جوان کشور و استان باید به برنامه‌های مسؤولان دسترسی داشته باشند و روی فعالیت‌ها نظر و ایده دهند.

کد خبر 6090011

دیگر خبرها

  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است