Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@21:52:23 GMT

تهيه کننده آمريکايي به 23 سال حبس محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۹۸۵۴

تهيه کننده آمريکايي به 23 سال حبس محکوم شد

خبرگزاری آریا- تهیه کننده 67 ساله هالیوود - فردی است که اقدام‌های غیراخلاقی و تجاوز به عنف، او را به «غول ترسناک هالیوود» مشهور کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رویترز، تهیه کننده آمریکایی به جرم آزار و اذیت جنسی و تجاوز به عنف به 23 سال حبس محکوم شد.
هاروی واینستین، تهیه کننده 67 ساله هالیوود - فردی است که پرونده آزار جنسی و اقدام‌های غیراخلاقی او، راه اندازی جنبش توئیتری هشتگ #metoo را در آمریکا در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حکم دادگاه منهتن برای واینستین کمتر از 29 سالی است که درخواست شده بود,، اما از آنجا که مجرم 67 ساله است همین 23 سال هم برایش در حکم حبس ابد به شمار می‌آید. این حکم همچنین بسیار سنگین‌تر از 5 سالی بود که وکلایش از قاضی جیمز بِرک درخواست کرده بودند.
همه زنانی که علیه هاروی واینستین شهادت داده بودند هنگام اعلام حکم در دادگاه حضور داشتند. واینستین در دوران طلایی خود به غول ترسناک هالیوود مشهور شده بود.
او 24 فوریه به اتهام تجاوز به عنف مجرم شناخته شد. اعلام جرم دو سال پس از آن اتفاق افتاد که نام هاروی واینستین در مقاله‌های خبری با نام آزاردهنده و سوء استفاده کننده سریالی از زنان بر سر زبان‌ها افتاد.
یکی از قضات دادگاه پس از آنکه واینستین را با صندلی چرخدار به اتاق دادگاه آوردند گفت: «او تمام طول عمرش در حال سوء استفاده و آزار مردم بوده است.»
تهیه کننده‌ی فیلم‌هایی همچون «پالپ فیکشن»، «شکسپییر عاشق» و «اشرار نیویورک» در دو مورد از جدی‌ترین اتهام‌ها - حمله با نیت آزار وحشیانه جنسی - گناهکار شناخته نشد و گرنه او را به حبس ابد محکوم می‌کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تهیه کننده آمریکایی تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد

یکی از مسوولان سازمان عفو بین‌الملل واکنش‌های سرکوبگرانه به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، «پل اوبراین» مدیر اجرایی دفتر عفو بین‌الملل در آمریکا امروز پنج‌شنبه در واکنش به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه، اظهار کرد: اعتراضاتی که در داخل دانشگاه‌های آمریکا و اطراف آنها برای حمایت از حقوق فلسطینی‌ها برپا شد، با واکنش‌های سرکوبگرانه از جمله بازداشت و اخراج دانشجویان روبه‌رو شدند.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، اوبراین گفت: حق اعتراض کردن از منظر گفتگوی آزادانه درباره تحولات جاری در غزه در کنار استمرار حمایت‌های تسلیحاتی واشنگتن از اسرائیل، بسیار اهمیت دارد.

این مسوول عفو بین‌الملل افزود: بر اساس قوانین بین‌المللی آزادی دانشگاهی فاکتور اصلی حق تحصیل است، بر این اساس از مدیریت‌های دانشگاه‌ها می‌خواهیم از حق دانشجویان در اعتراض مسالمت‌آمیز و امنیت حمایت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف