Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین جعفری اجرای مصوبات کمیته پدافند غیرعامل و کارگروه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا(کووید19)را از اولویت های دستگاه قضایی استان خراسان شمالی در حوزه پیشگیری توصیف کرد. تاریخ انتشار: 16:07 - 22 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۵۳۱۰

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین جعفری ضمن تبیین اهمیت رعایت بهداشت عمومی و نقش آن در تأمین سلامت شهروندان، اجرای مصوبات کمیته پدافند غیرعامل و کارگروه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا (کووید ۱۹) را از اولویت‌های دستگاه قضایی در حوزه پیشگیری توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تا کنون قریب به ۳۲۰ میلیون ریال از سوی دستگاه قضایی استان در راستای پیشگیری از انتشار بیماری کرونا (کووید ۱۹) در مجتمع‌های قضایی مرکز استان و نیز شهرستان‌ها هزینه شده است؛ برنامه‌های آموزش پرسنل و آگاه سازی عمومی را از دیگر محور‌های اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده این مجموعه قضایی برشمرد.

این مقام قضایی در ادامه ضمن تقدیر از کلیه دست اندرکاران حوزه سلامت، از پزشکان، پرستاران و سایر عوامل دخیل در امر مبارزه و مقابله با شیوع کروناویروس بعنوان رزمندگان خط مقدم جبهه سلامت یاد کرد.   بیشتر بخوانید:

 

در نشست فوق‌العاده کمیته پدافند غیرعامل مطرح گردید؛ اتخاذ تدابیر و راهکارهای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در استان خراسان شمالی  

وی با مطلوب توصیف کردن سطوح همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف اجرایی و عوامل ذی ربط در مراکز بهداشتی و درمانی و نیز دستگاه قضایی در استان توجه افکار عمومی به مسأله سلامت و بهداشت فردی و عمومی را ضامن حفظ سلامت عمومی و مصونیت آنان در مقابل عوامل بیماری زا دانست.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود:مادامی که هر فرد بعنوان یک سفیر سلامت و هر خانواده یا خانوار بعنوان یک پایگاه سلامت به وظایف خود بدرستی عمل کنند؛ از اپیدمی و یا همه گیر شدن این بیماری پیشگیری خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان، تهیه و تدارک اقلام بهداشتی مورد نیاز و تجهیز پرسنل خدماتی به امکانات و لوازم بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش و ضد عفونی کردن اماکن را بعنوان دیگر اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی استان برشمرد.

شایان ذکر است این مقام عالی قضایی استان با حضور در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بجنورد، ضمن بازدید از بخش مراقبت‌های ویژه مرکز نگهداری، مراقبت و درمان مبتلایان به کرونا در این بیمارستان بازدید و از نزدیک در جریان روند انجام و پیشرفت امور و اقدامات کادر درمانی قرار گرفت.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری خراسان شمالی پدافند دستگاه قضایی کمیته پدافند بیماری کرونا قضایی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری