Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدیه دادن گل در مناسبت‌های گوناگون در فرهنگ ایرانی سابقه‌ای دیرینه دارد. با این‌ وجود، شکل هدیه دادن در طی زمان دستخوش تغییر قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گل گینه، امروزه می‌توان ادعا کرد که تاج گل‌های تبریک در ابعاد و اشکال متنوع، جدیدترین نوع آن‌ها برای عرض تبریک و شادباش و تاج گل‌های ترحیم، زیباترین راه برای عرض تسلیت، می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت حضور تاج گل‌های تبریک در نمایشگاه‌های بین‌المللی

امروزه نمایشگاه‌های بین‌المللی، مکان‌هایی هستند که می‌توان در آنجا به اهمیت تاج گل تبریک به‌خوبی پی برد. به‌ طوری‌ که شاید کمتر غرفه‌ای را در نمایشگاه ببینید که از اهمیت حضور تاج گل‌ها غافل مانده باشد. حال ممکن است تهیه تاج گل‌ها بر عهده صاحبین کسب‌ و کار باشد و یا از سمت شرکا و سهامداران شرکت‌ها صورت گیرد، اما آنچه در این میان مشترک است، توجه کافی به حضور گل‌ها در محیط نمایشگاهی است.

اهمیت حضور تاج گل‌های تبریک در رویدادها و مناسبت‌های افتتاحیه

شاید اگر در یک مراسم افتتاحیه شرکت کنید و دست‌کم چند تاج گل تبریک را در آنجا مشاهده نکنید، به‌خوبی جای خالی آن‌ها را در فضا حس خواهید کرد. امروزه مراسم‌های افتتاحیه از آن دسته مناسبت‌هایی هستند که تاج گل‌های تبریک، عضو ثابت آن‌ها می‌باشند. افراد زیادی که به مراسم افتتاحیه دعوت می‌شوند، سعی می‌کنند بهترین ابزار را برای انتقال پیام پرمهر خود انتخاب کنند و چه کسی است که در این مسیر از نقش پررنگ گل‌ها غافل شود. در ادامه به ذکر نکاتی مهم در مسیر خرید تاج گل‌های تبریک خواهیم پرداخت. لازم به توجه است که نکات زیر برای خرید تاج گل ترحیم نیز کاربرد دارد.

نکاتی که باید در خرید تاج گل‌های نمایشگاه بین‌المللی و مراسم افتتاحیه رعایت کنیم:

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، اهمیت حضور گل‌ها بخصوص تاج گل‌های تبریک در رویدادهای مهم بر کسی پوشیده نیست اما نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است، رعایت اصول راهنمای این خرید است تا در نهایت به رضایت خریداران و برگزارکنندگان این قبیل رویدادها منجر شود؛ پس با ادامه این مقاله همراه باشید تا نکاتی را برای خرید تاج‌های تبریک بیان کنیم.

· به فضای برگزاری رویدادها توجه داشته باشید

به دلیل اینکه تاج گل‌های عرض تبریک، انعطاف بسیار مناسبی ازلحاظ اندازه و حجم گل‌ها دارند، بهتر است قبل از فرایند سفارش دهی و ارسال، از جزئیات فضای برگزاری مطلع شوید تا متناسب با فضا، اقدام به ارسال تاج گل‌های خود همراه با پیام پرمهر تبریک خود کنید. به این فکر کنید که اگر قرار باشد تاج گل شما در یک فضای بسیار بزرگ یا جلوی در ورودی سالن‌های بزرگ قرار بگیرد، خرید یک تاج گل با اندازه کوچک، کاری اشتباه است و در آن فضای بزرگ، دیده نخواهد شد و بالعکس.

· رنگ‌های مناسب را انتخاب کنید

اینکه شما در انتخاب رنگ‌های تاج گل ارسالی خود هوشمندانه عمل کنید، باعث خواهد شد اهمیت پیام شما دوچندان شود. اگر برای مراسم افتتاحیه و نمایشگاه بین‌المللی اقدام به خرید تاج گل‌های تبریک می‌کنید بهتر است قبل از ارسال، از رنگ‌های بکار رفته در فضای طراحی غرفه‌های نمایشگاهی و همچنین فضای برگزاری رویداد افتتاحیه، آگاهی پیدا کنید؛ زیرا صاحبین کسب‌ و کارها اغلب از رنگ‌های برند خود برای طراحی فضا استفاده می‌کنند و ارسال تاج گل‌هایی با رنگ‌های متضاد می‌تواند اهمیت پیام شما را کم کند، پس به این نکته توجه کافی داشته باشید.

· به کیفیت گل‌ها توجه کنید، نه ابعاد تاج گل!

انتخاب تاج گل‌هایی باکیفیت بالای گل‌ها، بهتر از انتخاب تاج گل‌هایی با حجم زیاد گل، اما بی‌کیفیت است. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که افراد می‌خواهند با بودجه کمتر، تاج گل‌هایی تهیه کنند که بزرگ‌تر باشد و بیشتر در معرض دید قرار گیرد، اما این تفکر اشتباه است؛ زیرا اگر در خرید تاج گل‌ها به بودجه خود توجه کنیم و اصل را بر کیفیت گل‌های ارسالی بگذاریم، اینکه تاج گل کوچک اما با کیفیت بالا ارسال کنیم بسیار باارزش‌تر است.

فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید تاج گل نمایشگاه و مراسم افتتاحیه:

با بررسی‌های انجام‌ شده، مشتریان تجربه فوق‌العاده و احساس رضایت از محصولات فروشگاه اینترنتی گل گینه www.Golgineh.com ابراز کرده‌اند.

خدماتی که سایت گل گینه ارائه می‌کند شامل موارد زیر می‌شود:

· مشاوره و راهنمایی تخصصی خرید تاج گل

· ارسال و تحویل رایگان

· استفاده ازگل‌های تازه با ماندگاری بالا

· پشتیبانی در طی برگزاری رویداد و نمایشگاه

شما برای سفارش تاج گل تبریک و تاج گل ترحیم می‌توانید به سایت اینترنتی گل گینه به آدرس www.Golgineh.com مراجعه و یا با شماره‌های ۰۲۱۷۷۴۶۶۳۹۴ و یا ۰۹۱۲۹۷۲۶۰۱۸ تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان فروشگاه گل گینه استفاده کنید.

تیم گل گینه به جهت تجربه حضور سال‌های متمادی در صنعت گل و گیاه کشور و آشنایی کامل با زنجیره تولیدی گل و گیاه در این صنعت، بدون شک از تازه‌ترین گل‌ها و خدمات طراحی برای مشتریان عزیز خود بهره می‌برد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گل گینه هدیه خرید گل مراسم افتتاحیه اهمیت حضور بین المللی تاج گل گل گینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی گفت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، اقدام به توزیع یارانه اعتباری خرید سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور می‌کند.

وی با اشاره به سقف یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی افزود: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۴۲۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۲۸۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۸۰۰ هزار تومان است که از این مقدار معادل ۴۰۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۴۰۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

مدیر کمیته اداری و مالی ادامه داد: یارانه اعتباری خرید کتاب (بُن کتاب) صرفاً در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. برای دریافت این یارانه در هنگام درخواست نیازی به واریز وجه نیست و یارانه اختصاصی در زمان خرید کتاب محاسبه و کسر خواهد شد.

خلج در پایان گفت: اعضای هیات علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور درصورتی که اطلاعاتشان از سوی مراکز ذیربط (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه‌های غیرانتفاعی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و …) به ستاد نمایشگاه ارسال شده باشد، می‌توانند سه روز قبل از آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (از ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به نشانی اینترنتی ketab.ir مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام/ورود به سامانه نمایشگاه مجازی کتاب در قسمت پروفایل، درخواست خود را برای دریافت یارانه اعتباری ثبت کنند.

کد خبر 6095044 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است