Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی گفت: شیوع این بیماری ناگهانی و نا خواسته بوده قطعا تعداد زیادی از صنوف به دلیل رکود و تعطیلی متضرر می‌شوند و چاره‌ای جز رعایت اصول نداریم تا این ویروس شیب نزولی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه هرگونه مصوبه مالیاتی و بیمه‌ای جهت پیشنهاد ملی طبق نظریه کارشناسان صورت گیرد گفت: دولت و ملت از یک کالبد هستند و باید همه ما در راستای حل مشکل تلاش کنیم.

استاندار اردبیل افزود: اقدامات تامین اجتماعی استان جهت تعلیق برخی اقدامات از قبیل تمدید خودکار بیمه‌ها تا پایان فروردین ماه، بازرسی از کارگاه‌ها و تامین منابع مالی مستمری بگیران قابل تحسین است و باید همه ما در این رابطه احساس مسولیت داشته باشیم.

بهنام جو با بیان اینکه با تعطیلی واحد‌ها تعدادی از کارگران بیکار می‌شوند افزود: دولت به فکر آینده مردم و مملکت است تا از این بحران ناگهانی که اپیدمی شده و سراسر کشور را فرا گرفته است عبور کند.

او با بیان اینکه تولید ماسک و مواد ضدعفونی در آینده نزدیک اشباع می‌شود گفت: با کمبودی که در بحث امکانات بهداشتی در سطح کشور مشهود بود با تغییر خط تولید برخی واحد‌ها این مشکلات در سطح استان به حداقل رسیده و با رعایت مردم در آینده مشکل ماسک و مواد ضدعفونی نخواهیم داشت.

استاندار اردبیل از واحد‌های تولیدی که از شیوع کرونا زیاد متاثر نیستند و همچنان ادامه کار می‌کنند خواست با گند زدایی و ضدعفونی به موقع و رعایت اصول بهداشتی پرسنل خود را محافظت کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات بانکی ویروس کرونا بخشودگی جرائم مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس‌جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی امروز جمعه هفتم اردیبهشت در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه‌های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه‌ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه‌های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه‌خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن‌ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد