Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@23:47:13 GMT

هشت خانه مسافر متخلف در بانه پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۰۳۸۳

هشت خانه مسافر متخلف در بانه پلمب شد

سعدالله رحیمی خواه روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نظارت بر خانه‌های مسافر با جدیت بیشتری ادامه دارد و از نیمه دوم سال ۹۸ فعالیت خانه‌های مسافر در بانه غیرقانونی شده و هر گونه فعالیت و اسکان مسافر در این خانه‌ها غیرقانونی است و با متخلفین برخورد می‌شود.
وی با بیان اینکه بر اساس دستور قضایی و سرپرستی فرمانداری شهرستان بانه تمام خانه‌های مسافر باید پلمب شود، اضافه کرد: بر اساس لیست خانه‌های مسافر بازرسی و نظارت بر این اماکن انجام شده که با تعیین مهلت ۲۴ ساعته مبنی بر عدم فعالیت واحدهای اسکان مسافر هشت واحد متخلف که اقدام به اسکان غیر قانونی مسافر کرده بودند، پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی خواه با بیان اینکه نظارت و بازرسی بر خانه های مسافر ادامه دارد، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا اسکان مسافر در خانه های مسافر باعث شیوع بیشتر این ویروس می شود که باید شهروندان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه اسکان مسافر در هتل ها و مهمانپذیرها انجام می‌شود و شهروندان باید مسافرین احتمالی را به مراکز اقامتی رسمی هدایت کنند، یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه موارد را به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه اطلاع دهند.
شهرستان مرزی بانه ۱۰ هتل و پنج میهمان پذیر دارد و این شهرستان با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
بهمن مرادنیا استاندار کردستان در نشست ستاد مدیریت کرونا با بیان اینکه محدودیت‌ تردد در ورودی شهرهای کردستان اعمال خواهد شد، از مردم استان خواست از اقوام و بستگان خود بخواهند تعطیلات نوروزی سال آینده بە کردستان سفر نکنند.  
بر اساس تصمیماتی که در این ستاد گرفته شده اسکان مسافر در خانه‌های مسافر و خانه بومگردی در روستاها هم ممنوع شده است و در صورتی که کسی بنا به ضرورتی به کردستان سفر کند تنها می‌تواند در هتل و مهمانپذیرها بماند.
اکنون ۱۱۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی ابتلای ۷۸ نفر از این افراد به بیماری کووید ۱۹، قطعی است تاکنون ۹ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس در شهرهای سقز و مریوان جان باخته اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کردستان بیمارستان تعطیلات نوروزی صنایع دستی و گردشگری ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خانه های مسافر اسکان مسافر بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند

رئیس سازمان محیط زیست گچساران گفت: هشت شکارچی متخلف در مناطق حفاظت شده و آزاد این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین حسینی، امروز_ سه‌شنبه، هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از دستگیری هشت شکارچی متخلف در گچساران خبر داد و اظهار کرد: این شکارچیان از یک هفته گذشته تاکنون از سوی محیط‌بانان در گچساران شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: از این شکارچیان متخلف ۲۹ قطعه لاشه کبک و پنج قبضه سلاح شکاری ساچمه‌زنی و بادی کشف شد.

رئیس سازمان محیط‌زیست گچساران، گفت: جریمه شکار غیرمجاز هر قطعه کبک با توجه به نوع جنسیت از سه میلیون تا نه میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: کبک، تیهو، گرگ، خرس، کل و بز از مهم‌ترین گونه‌های حیات وحش در زیستگاه‌های حیات وحش گچساران است.

در ادامه داوود حبیبی مسئول روابط عمومی سازمان محیط زیست گچساران، گفت: در این مدت با هماهنگی دادستان و همکاری پلیس اطلاعات انتظامی لاشه دو رأس کل وحشی در منزل شخصی از اهالی روستاهای گچساران کشف شد.

وی افزود: پرونده متخلفان برای بررسی و صدور حکم تحویل مراجع قضائی این شهرستان شد.

حبیبی تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست به‌طور شبانه روزی در مناطق تحت مدیریت و آزاد شهرستان حضور دارد و با متخلفان زیست محیطی بدون اغماض طبق قانون برخورد خواهد گرد.

کد خبر 751526

دیگر خبرها

  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • ۸ سد کردستان سرریز شد
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم