Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد حسین ایزدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم در نشست مشورتی با مسوولان مرتبط و رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گرفته شده است.

وی ادامه داد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، نماز جمعه این هفته در تمامی مراکز استان‌ها را تعطیل و در ارتباط با چگونگی برگزاری نماز جمعه در سایر شهرستان‌ها، بخش‌ها و دیگر شهرها تصمیم‌گیری را به کمیته‌ای مرکب از نماینده ولی فقیه، مسوولان بهداشتی هر استان و استانداران واگذار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هم در روزهای نهم و شانزدهم اسفند ماه نمازجمعه در شهرهای خراسان رضوی اقامه نشد.

قبل از شیوع ویروس کرونا نماز جمعه در ۵۳ نقطه استان خراسان رضوی برگزار می‌شد.

بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تعداد مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی به ۲۸۵ نفر رسیده است.

که ۱۹۴ نفر از کل مبتلایان به ویروس کرونا در این استان در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه در مناطق زیرپوشش سایر دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان هستند.

از ۳۰ بهمن ماه امسال تا ۲۲ اسفند دو هزار و ۶۰۳ مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که تاکنون هزار و ۵۹۴ نفر آنان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

هزار و ۵۶۸ نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی مربوط به شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون ۸۸۱ نفر آنان از بیمارستان مرخص شده‌اند.

تعداد جان‌باختگان استان خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا ۲۴ تن است که ۱۷ تن از این تعداد از جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ۶ تن از جمعیت زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور و یک تن نیز از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت‌جام است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تربت جام خراسان رضوی دانشگاه های علوم پزشکی مشهد نماز جمعه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دانشگاه علوم پزشکی مشهد استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است

به گزارش قدس خراسان، رئیس اداره آموزش دانشگاه فردوسی مشهد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت: امروز به عنوان پرجمعیت‌ترین روز کنکور سراسری، ۲۵ هزار و ۲۶۲ زن و ۱۲ هزار و ۹۵۴ مرد در رشته تجربی و در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی، با هم رقابت می‌کنند.
داوود قرونه افزود: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت و آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در عصر همین روز برگزار شد و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده است.
۹۱ هزار و ۳۲۶ نفر از داوطلبان کنکور سراسری از خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در نوبت نخست این آزمون با هم رقابت می‌کنند.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ هم روزهای هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی