Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@17:49:03 GMT

پیام سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس به سرخپوشان

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۰۵۹۰

پیام سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس به سرخپوشان

سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در پیامی بازیکنان تیمش را امیدوار کرد. ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سرپرستی باشگاه پرسپولیس بعد از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد به  مهدی رسول پناه سپرده شد و او در اولین اقدام روز گذشته (روز چهارشنبه) نشستی را با افشین پیروانی و یحیی گل محمدی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول پناه در این نشست به مدیر و سرمربی تیمش اطمینان داد که نگران مسائل مالی باشگاه نباشند و تمام تمرکز خود را روی مسائل فنی قرار دهند. او خواست این پیامش به بازیکنان هم انتقال داده شود.

سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس پیش از این هم به هواداران این تیم اطمینان داده بود به هیچ وجه نگران آینده باشگاه نباشند.

باشگاه سپاهان: در پرونده دیدار برگزار نشده فوتبال با پرسپولیس درخواست رسیدگی بی‌طرفانه داریماعتراض بازیکنان پرسپولیس؛ چرا فقط ما باید تمرین کنیم؟

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور دو میمهان ویژه برگزار شد.

به گزارش خبرورزشی، سرخپوشان ایران نخستین برنامه تمرینی خود برای بازی با تیم هوادار را امروز از ساعت ۱۶ آغاز کردند.

گیورگی گولسیانی به همراه همسر و فرزندش در تمرین پرسپولیس حضور داشتند.

مدافع گرجستانی که به واسطه درخشش در پرسپولیس فرصت حضور در تیم ملی کشورش را یافته، اکنون چشم به دیدارهای باقی‌مانده و رسیدن به قهرمانی دیگری با این تیم برای جشن با پرچم کشورش را در ذهن مرور می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • روستاهای حاشیه «دز» نگران نباشند؛ شرایط تحت کنترل است
  • گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!