Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر تعداد بیماران ناشی از کرونا در خوزستان به ۱۵۸ نفر رسیده است که از این تعداد تا کنون ۳۰ نفر فوت کرده اند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان‌پور امروز با بیان اینکه تعداد کل آمار مبتلایان به بیماری کرونا در خوزستان به ۱۵۸ مورد رسیده است، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا به ثبت رسیده که شامل ۲۵ مورد در اهواز، پنج مورد در آبادان و یک مورد در شوشتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با ابراز تاسف از فوت سه نفر دیگر از بیماران کرونایی در این مدت، گفت: متاسفانه آمار فوت‌شدگان بیماری کرونا در خوزستان به ۳۰ مورد رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: از ابتدای این اپیدمی تا کنون ۷۰ نفر از موارد تشخیص قطعی نیز بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

احسان‌پور با بیان اینکه خوزستان در دوره پیک ابتلا به کروناویروس قرار دارد، تصریح کرد: از شهروندان خوزستانی می خواهیم اصول بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند و به غیر از موارد ضروری از خانه بیرون نیایند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان اضافه کرد: از مردم فهیم خوزستان خواهشمندیم کادر بهداشت و درمان استان خوزستان را همراهی کنند تا بتوانیم از این دوره با حداقل آسیب عبور کنیم.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان ۱۲۷ نفر، فوتی ۲۷ مورد و ۵۸ نفر نیز بهبودی و ترخیص گزارش شده بود.

 

 

 

 

 

 

دکتر فرهاد ابول نژادیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ بیمار  جدید  به جمع بیماران کرونا در خوزستان افزوده شد که البته نمونه آزمایشهای برخی از آن ها مربوط به روزهای قبل بوده است چراکه  با کمبود کیت مواجه بودیم.

 وی افزود: تا امروز ۵۹ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافتند و ترخیص شدند و باقی بیماران در بیمارستان در حال طی کردن  روند دوره درمان هستند.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان این که الکل  مورد نیاز به صورت روزانه در حال توزیع است و در اختیار کارخانجات تولید کننده مواد ضدعفونی نیز قرار داده می شود بیان کرد: در زمینه توزیع  الکل مشکلی نداریم  و هماهنگی های بیشتر با شرکت های توزیع و پخش نیز صورت گرفته است.

وی  تاکید کرد: در حال حاضر مشکل اساسی و مهم ما در استان نبود ماسک است چراکه در استان کارخانه تولید ماسک نداریم لذا از مسئولان متولی درخواست میکنیم کارخانه ها را در این زمینه وارد میدان کنند یا واردات ماسک را انجام بدهند تا نگرانی مردم در این زمینه کاهش پیدا کند.

به گزارش ایرنا ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان برنا خوزستان کرونا ویروس افزایش آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز کرونا در خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز گفت: در زمان وقوع طوفان و بارندگی برخی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با تاخیر مواجه شد، اما با عادی شدن شرایط آب و هوایی، پرواز‌ها نیز به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: ۳ پرواز بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرودگاه اهواز به دلیل شدت بارش باران با تاخیر همراه شد.

رزاز ادامه داد: اکنون همه تیم‌های عملیاتی فرودگاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.


مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، ولی از مردم درخواست داریم برای دریافت اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز