Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستور قضایی در خصوص رفع مشکلات صدور اخطار و قطعی آب، برق و گاز در ماه‌های اسفند و فروردین صادر شده تا موارد این چنینی مشکلی برای مردم ایجاد نکنند.

ناصر عتباتی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت اظهار کرد: گزارشی از وضعیت موجود استان اردبیل تهیه و به ریاست قوه قضائیه ارسال شده تا در صورت موافقت ایشان در مورد چک‌های صادره و یا سررسید این ایام، مساعدت لازم در سطح ملی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستور قضایی در خصوص رفع مشکلات صدور اخطار و قطعی آب، برق و گاز در ماه‌های اسفند و فروردین صادر شده تا موارد این چنینی مشکلی برای مردم ایجاد نکنند. 

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: از بخش خصوصی خواهش می‌کنیم که در این شرایط خاص جامعه هر چقدر در توان دارند کمک کنند، ما هم در کنار آن‌ها هستیم و برای مثال در مورد واردات مواد ضدعفونی کننده، با همت اتاق بازرگانی مصوباتی را داشتیم تا با مشکل روبه‌رو نشوند.

وی با اشاره به اهمیت مسؤولیت‌پذیری در شرایط کنونی گفت: از اصناف و بازاریان خواهش می‌کنیم که خودشان به تعطیلی واحدها اقدام کنند.

انتهای پیام/3463/817

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل آب قوه قضائیه گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل صبح امروز در تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری در جاده هیر هشت نفر مصدوم شدند.

بر اساس این گزارش ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید در جاده هیر بین کرگان و آراللو به مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل اعلام شد که هشت مصدوم حادثه پس از انجام اقدام‌های اولیه درمانی به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

همچنین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از مصدوم شدن هفت نفر در حادثه رانندگی دیگری در جاده مرادلو خبر داد.

بر این اساس ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح امروز تصادف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده مرادلو نزدیکی روستای سید قهرمانلو گزارش شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس‌ هفت مصدوم حادثه را به بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل