Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیدرضا قنبری‌زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، هفت بیمار با حال مساعد عمومی از بیمارستان ترخیص شدند، دو بیمار هم اکنون بستری هستند و یک بیمار نیز فوت کرد.

وی ادامه داد: در حالی‌که تلاشهای بسیاری در راستای پیشگیری از این بیماری به انجام رسیده است اما بخشی از مردم هنوز این بیماری را جدی نگرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: بدون شک در صورت رعایت نکردن توصیه های بهداشتی و قطع نشدن زنجیره انتقال ویروس در روزهای آینده، شاهد رشد مبتلایان به این بیماری در منطقه خواهیم بود.

قنبری زاده افزود: مردم با جدی گرفتن این بیماری ضمن رعایت نکات بهداشتی، از رفت و آمدهای غیر ضروری خودداری کنند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستانهای تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارایه می‌دهد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تعداد مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی به ۲۸۵ نفر رسیده است.

که ۱۹۴ نفر از کل مبتلایان به ویروس کرونا در این استان در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه در مناطق زیرپوشش سایر دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان هستند.

از ۳۰ بهمن ماه امسال تا ۲۲ اسفند دو هزار و ۶۰۳ مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که تاکنون هزار و ۵۹۴ نفر آنان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

هزار و ۵۶۸ نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی مربوط به شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون ۸۸۱ نفر آنان از بیمارستان مرخص شده‌اند.

تعداد جان‌باختگان استان خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا ۲۴ تن است که ۱۷ تن از این تعداد از جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ۶ تن از جمعیت زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور و یک تن نیز از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت‌جام است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان خراسان رضوی بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی مشهد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: خیابان یکم در منطقه ۶ تهران به نام «شیخ احمد تربتی»، اولین روزنامه نگار شهید تاریخ ایران نامگذاری شد.   مهدی زاهدی افزود: این اقدام با توجه به پیگیری‌ها و پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه و پس از تصویب شورای اسلامی شهر تهران انجام شده است.   وی نامگذاری معابر در سطح تربت حیدریه و چند کلانشهر با توجه به اشتراکات فرهنگی موجود را یکی از این اقدامات مهم در حوزه فرهنگی خواند و گفت: قبل از این نیز با پیگیری‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲، خیابانی به نام «حاج آخوند ملاعباس تربتی» در شهر مشهد نامگذاری شده بود.   «شیخ احمد تربتی» روزنامه نگار متولد تربت حیدریه، ملقب به سلطان العلمای خراسانی بود که به دلیل نقد‌های تند علیه محمدعلی شاه، اولین دادگاه مطبوعات برای وی تشکیل شد، اما مورد حمایت علی اکبر دهخدا و جمعی از آزادیخواهان قرار گرفت و تبرئه شد.    وی سرانجام پس از حمله قزاق‌ها به دفاتر روزنامه‌ها، دستگیر و به طرز فجیعی در چاه باغ شاه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟