Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:30:15 GMT

ابتلای ۲۹ فرد و مرگ ۳ بیمار کرونایی در بروجرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۰۸۲۱

ابتلای ۲۹ فرد و مرگ ۳ بیمار کرونایی در بروجرد

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: تاکنون ۲۹ شهروند بروجردی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند

محمد کاکاوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: سه شهروند بروجردی جان خود را بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از دست داده‌اند.

وی عنوان کرد: ۱۴ بیمار پس از انجام دوره درمانی و با حال عمومی مناسب از بیمارستان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۲۸ نفر شامل ۹ بیمار مبتلا و ۱۹ فرد مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری هستند.

کاکاوند با اشاره به آمادگی مراکز درمانی بروجرد برای پذیرش بیماران و افراد مشکوک به ابتلا ادامه داد: کار غربالگری نیز در مبادی ورودی شهر در حال انجام است.

وی همچنین به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری خواستار کنترل دقیق ورودی‌های شهر، تعطیلی بازار بروجرد و جمع‌آوری دستغروشان و جلوگیری از فعالیت آنان شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد تصریح کرد: مهمترین راه جلوگیری از شیوع این بیماری ماندن در خانه‌ها و پرهیز شهروندان از حضور در اماکن شلوغ و پرتردد است.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان بیماران درمان بروجردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر حادثه یا بیماری در هفت سال زندگی بچه ها رخ دهد، در بقیه عمر او باقی می ماند و می‌تواند سلامت او را مختل کند و به همین خاطر و بنابر پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیات دولت طرحی به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان در مراکز دولتی داده شود تا سلامت کودکان تامین شود و این مصوبه، به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم؛ لذا در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص بدهد.

وی ادامه داد: کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان تامین می‌کنیم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6093984

دیگر خبرها

  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان