Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکساندر نوواک روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بدون ذکر علت این پیشنهاد خود گفت:  به احتمال زیاد نشست کمیته فنی اوپک پلاس باید به صورت کنفرانس از راه دور  برگزار شود. در شرایط کنونی این گونه برگزاری نشست معقولانه است.

وزیر انرژی روسیه از تایید تاریخ برگزاری نشست کمیته فنی اوپک پلاس که قبلا ۱۸ ماه مارس اعلام شده بود خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید ببینیم به صورت رسمی پیشنهاد برای شرکت در این نشست را دریافت می کنیم.

پیشتر وزیر انرژی روسیه اعلام کرده بود که نشست کمیته مشترک فنی اوپک پلاس ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) برگزار می‌شود و کمیته نظارتی وزیران هم همانند گذشته برگزار خواهد شد.

  نوواک گفته بود که کشورهای اوپک پلاس اوضاع را زیر نظر خواهند داشت و فرمت کمیته نظارت در سطح وزیران حفظ خواهد شد. 

وی افزود: بر اساس اساسنامه ما باید با یکدیگر دیدار کنیم و نشست هایی را برای نظارت و ارزیابی اوضاع بازار و موضوعات دیگر برگزار کنیم.

توافق نفتی میان اوپک و روسیه روز جمعه پس از مخالفت مسکو با کاهش تولید بیشتر به دلیل شیوع کرونا پس از سه سال پایان یافت.پس از آن عربستان سعودی اعلام کرد که تولید نفت خود را تا ۱۳ میلیون بشکه افزایش خواهد داد.

این مساله باعث سقوط بهای نفت در روزهای اخیر تا سطح ۳۲-۳۵ دلار برای هر بشکه در بازار جهانی نفت شده است.

نخست وزیر روسیه امروز اعلام کرد که مسکو خواستار تمدید توافق اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت تا پایان سال ۲۰۲۰ یا پایان سه ماهه دوم سال جاری است.

برچسب‌ها روسیه اوپک پلاس نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه اوپک پلاس نفت روسیه روسیه روسیه عربستان روسیه روسیه اوپک پلاس نفت فنی اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک

 علی محبی  بیان کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی با محوریت معنویت، مهدویت و قدس شریف انجام که در ابتدای دیدار پایوران سپاه و بسیج با امام‌جمعه زهک و کلاس اخلاق در راستای آشنایی با افکار شهید مطهری در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای محله، نشست‌های بصیرتی مشترک با رده‌ها، نشست‌های جهاد تبیین با محوریت کتاب‌های استاد شهید مطهری، دیدار خانواده شهدا آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، کلاس اخلاق ویژه کارکنان و بسیجیان، مسابقات کتاب‌خوانی ویژه کارکنان و بسیجیان، توزیع نشریات سیاسی و اخلاقی، حضور کارکنان و بسیجیان در نمازجمعه، توزیع تراکت با موضوع معنویت و مهدویت و... از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی و بزرگداشت سالگرد شهادت استاد مطهری (ره) برگزار می‌شود.

محبی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدای معلم، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان، تجلیل از خانواده شهدای معلم، تجلیل و دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام‌جمعه زهک و نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان از جمله برنامه‌های دیگری است که با همکاری کانون بسیج فرهنگیان در این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه زهک خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی است که همه‌جانبه برای امنیت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است پیش‌گام بوده است و در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی مانند خاری در چشم دشمن قرار دارد که این خود افتخاری است برای ما و کارکنان این نهاد مقدس باید قدردان حضور خود و خدمت در سپاه را دانسته چرا که این جهاد و حفاظت از کشور در برابر دشمنان، موجب عزت و افتخار آن‌هاست، اما عقب‌نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود