Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها مهربانی و کمک به دیگران جزئی از زندگی ما شده است و در سراسر کشور شاهد همبستگی مختلف مردمی در مقابله با این ویروس هستیم.

خبرگزاری شبستان- مازندران؛ فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران در جای جای این استان، در راستای ادای تکلیف اجتماعی و انسانی خود با تشکیل گروه‌های جهادی، اقدام به ضدعفونی کردن معابر عمومی محلات شهر و روستا کرده و تولید ماسک و توزیع اقلام بهداشتی با قوت در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کانون های مساجد آستین همت بالا زدند تا همه با هم به جنگ با کرونا این ویروس ناخوانده رفته و تلاش برای ماندن سالم را در دستور کار قرار دهند.

برای مقابله با کرونا همه مامسئولیم

« علی شهبازی» با بیان اینکه همه ما در برابر مقابله با کرونا مسئول هستیم، اظهار کرد: همه ما باید تلاش برای حداقل رساندن شیوع بیماری را در دستور کار قرار دهیم و با تمام توان به جنگ با کرونا برویم.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع زاغمرز به خبرنگار شبستان گفت: معتقدیم که امروز هم در جنگ سخت با دشمنی به نام کرونا مواجه هستیم و باید با تمام امکانات و ادوات به این جنگ رفته و تلاش کنیم تا ضمن رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، ماندن در خانه را تمرین و در صورت نیاز به کمک هموطنان بشتابیم.

 

وی با اعلام اینکه به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع زاغمرز، بسیج و امام جمعه زاغمرز تلاش برای تهیه و توزیع ماسک بهداشتی خانگی انجام شد، خاطر نشان کرد: با تلاش همه جانبه بانوان فعال در این عرصه ماسک ها تهیه و در بین مردم توزیع شد و همچنان ادامه دارد.

 

شهبازی افزود: ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها هم از دیگر اقدامات جهادی است که با قوت در دستور کار است.

 

وی گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز با حضور فعال اعضا به عنوان مدافعان سلامت اقدام به ساماندهی افراد در گروه های مختلف جهت تهیه ماسک و اقلام بهداتشی و ضدعفونی مناطق برای  مبارزه با شیوع ویروس کرونا کرده است.

توزیع 130 بسته بهداشتی مقابله با کرونا به همت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع)

 

« مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: 130 بسته به همت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) و مرکز کاهش آسیب نگاه تازه، اقلام بهداشتی در بین اهالی کوی مهرگان نکا توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا گفت: ضدعفونی کردن کوچه ها و معابر، ضدعفونی کردن مسجد و کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا، سالن ورزشی و کتابخانه از برنامه های اولیه بود که اجرایی شد.

وی افزود: اقلام بهداشتی توزیع شده در بین ساکنان کوی مهرگان نکا شامل دستمال کاغذی، وایتکس، صابون و مایع دستشویی بوده است که به همت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) و مرکز کاهش آسیب نگاه تازه در بین اهالی این منطقه توزیع شد.

 

به گزارش شبستان، کانون های مساجد مازندران همچون همه کشور، آستین همت بالا زدند تا همه با هم به جنگ با کرونا این ویروس ناخوانده رفته و تلاش برای ماندن سالم را در دستور کار قرار دهند و ضمن خودمراقبتی و دیگر مراقبتی تلاش برای کمک به هم نوعان و تولید ماسک و ضدعفونی کردن مناطق و محلات مختلف شهر و روستا را در دستور کار دارندتا همه با هم و با همکاری از این معضل عبور کنیم.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستین همت پیشگیری کرونا کرونا کانون مساجد کانون فرهنگی هنری امام علی ع مقابله با کرونا دستور کار ضدعفونی کردن توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین امیدی در اولین نشست کارگروه استانی برنامه‌های تابستانی طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در استان فارس هدف از برگزاری این نشست را غنی سازی و هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برشمرد و گفت: در این نشست‌ها می‌توان با استفاده از تجربه‌های خوب کانون‌های فرهنگی هنری موفق، چگونگی حمایت از برنامه‌های سایر کانون‌ها را نیز مورد بررسی قرار داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس در ادامه از پیگیری بیش از یک‌صد خدمت برای ارائه به کانون‌ها در فصل اوقات فراغت تابستان سال جاری خبر داد و افزود: این خدمات در زمینه استفاده از استخر، سینما، اردوگاه‌ها و زمین چمن فوتبال است که مراحل انعقاد تفاهم‌نامه در حال پیگیری است و برای استفاده از آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او بر ارسال گزارش برنامه‌های اوقات فراغت برای انعکاس در کانال‌ها و سایت‌های خبری از سوی کانون‌ها تأکید کرد و افزود: برخی از برنامه‌های کانون‌ها پس از اطلاع‌رسانی می‌تواند الگوی مناسبی برای اجرا در دیگر کانون‌های مساجد استان باشد.

امیدی همچنین تاکید کرد: کانون‌ها پس از دریافت مجوز برنامه‌های مختلف و متعددی را با توجه به ظرفیت‌های موجود برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند، اما لازم است که رشته‌های تخصصی مورد علاقه نسل نوجوان و جوان امروز را نیز مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان