Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مقامات هیأت دولت برزیل که اخیرا با ترامپ دیدار داشته است به دلیل داشتن علائم مشابه آنفولانزا آزمایش ابتلا به ویروس کرونا انجام داده است.

به گزارش مشرق، در پی دیده شدن علائم آنفلوانزا در «فابیو واجناگارتن» وزیر ارتباطات برزیل، او و دیگر مقامات دولت این کشور مورد معاینه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید قربانیان کرونا در انگلیس ۱۰ نفر شدند مبتلایان به کرونا در آلمان به ۲ هزار و ۷۸ نفر رسید وقتی از نظر BBC فقط ایرانی‌ها به کرونا مبتلا شدند

به نوشته روزنامه «استادائو»، هیأت همراه «ژایر بولسونارو» رئیس‌جمهور برزیل در سفر اخیرش به آمریکا، از عصر چهارشنبه از سوی دفتر دولت تماس‌هایی دریافت کردند و از آن‌ها در خصوص داشتن علائم آنفولانزا سوالاتی پرسیده شد و از آن‌ها خواسته شد برای انجام آزمایش پزشکی به بیمارستان ارتش در برزیلیا مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پنجشنبه «راجریو مارینیو» وزیر توسعه برزیل اعلام کرد سفر بولسونارو به آمازون به دلیل «مسائل امنیتی درخصوص سلامت» رئیس‌جمهور، لغو شده است. با این حال دولت هرگونه ارتباط بین مشکوک بودن وزیر ارتباط به ابتلا به کرونا و لغو این سفر را تکذیب کرد.

هیأت همراه بولسونارو در سفر به آمریکا و دیدار با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور شامل وزیر امور خارجه، وزیر دفاع، وزیر معادن و انرژی، و چند مقام سیاسی دیگر برزیل بود.

مقامات دولت برزیل که با واجناگارتن گفت‌وگو داشته‌اند می‌گویند او علائم آنفلوانزا را دارد و منتظر نتیجه تست کرونا است. به گفته آن‌ها واجناگارتن روز شنبه جلسه صبحانه‌ای اختصاصی با ترامپ داشته است. او همچنین عکسی را در کنار ترامپ در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است.

همچنین در این سفرهیأت همراه بولسونارو در این سفر در یک ون جابه‌جا می‌شدند و فقط رئیس‌جمهور از داشتن خودرویی جداگانه بهره‌مند بوده است.

پس از آن‌که رسانه‌های برزیلی افشا کردند واجناگارتن برای انجام تست کرونا به بیمارستان مراجعه کرده است، او در پیامی توئیتری از آن‌ها انتقاد کرد اما این خبر را تکذیب نکرد.

تا کنون نتیجه آزمایش کرونای ۵۲ نفر در برزیل مثبت اعلام شده اما گزارشی از مرگ در اثر ابتلا به این بیماری منتشر نشده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا حسین شیخ الاسلام ترامپ ویروس کرونا تست کرونا ژایر بولسونارو برزیل رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به ایران را تایید کرد

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به یک خبرگزاری روسی اعلام کرد که مدیرکل این نهاد بین‌المللی طی هفته آتی به ایران سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ایران از ۶ تا ۷ ماه مه(۱۷ تا ۱۸ اردیبهشت) برای دیدار با مقامات بلندپایه ایرانی به ایران سفر می‌کند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که این نهاد بین‌المللی به این خبرگزاری گفت: ما تایید می‌کنیم که رافائل گروسی، مدیرکل از ۶ تا ۷ مه برای دیدار با مقامات رسمی ارشد ایران به این کشور سفر می‌کند.

پیش از این «بهروز کمالوندی» سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی اعلام کرده بود، در سفر گروسی، مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران درباره موضوعات فی مابین مذاکره می‌کنند.

به گفته وی،مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

گروسی علاوه بر شرکت در این کنفرانس با مقامات کشورمان در تهران و اصفهان نیز دیدار می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به ایران را تایید کرد
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست