Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@07:08:26 GMT

خیّران جهرمی پیشتاز کمک‌رسانی برای ریشه‌کنی کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۱۶۵۵

خیّران جهرمی پیشتاز کمک‌رسانی برای ریشه‌کنی کرونا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: خیر نیک‌اندیش جهرمی، ایمان راوش که صاحب یک مرکز بینایی‌سنجی و عینک‌های طبی است با پیوستن به پویش" هر نفر یک خیر سلامت"  ۲۰۰ عینک محافظ به کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اهدا کرد.

محمدجواد موحد افزود: خیرین گرانقدر محمد عسکری و سردار باصری که صاحب یک نمایشگاه اتومبیل هستند نیز با پیوستن به  پویش " هر نفر یک خیر سلامت" مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای تهیه کلر ضد عفونی و گندزدایی، به این پویش اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: همچنین  درمانگاه دندانپزشکی خاتم الانبیای جهرم با پیوستن به پویش" هر نفر یک خیر سلامت"۲۰۰ بسته دستکش لاتکس، ۲۰۰جفت دستکش استریل جراحی  و۱۰جعبه ماسک سه لایه  به این پویش اهدا کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: پویش " هر نفر یک خیر سلامت" فرصتی است برای یاری رساندن به افراد بی‌بضاعت که استطاعت مالی در خرید اقلام بهداشتی مانند ماسک، ژل‌های ضد عفونی و...  ندارند.

وی با دعوت از عموم خیرین و نیک‌اندیشان سلامت برای پیوستن به این پویش گفت: با پیوستن به این پویش، خیرین گرانقدر دوشادوش مدافعان سلامت می‌توانند ما را در خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم عزیز یاری رسانند.

موحد بیان کرد: پویش " هر نفر یک خیر سلامت" فرصتی است برای یاری رساندن به نیازمندان و همیاری مدافعان سلامت است و خیران نیک‌اندیش برای با شماره تلفن ۰۹۱۷۵۶۶۴۵۰۷دفتر امور مشارکتهای اجتماعی دانشگاه تماس بگیرند یا کمک‌های خیرخواهانه خود را به شماره حساب  ۰۱۰۳۹۱۸۴۱۳۰۰۳واریز کنند.

پیش از این پویش «ماسک مهربانی» که توسط خیران صنف پارچه‌فروشان و خیاطان جهرمی با حمایت گروه رسانه‌ای اخبار جهرم شکل گرفته بود بیش از یک‌هزار ماسک پارچه‌ای تولید کرد و در اختیار گروه‌های مختلف مردم شهرستان‌های جهرم و خفر قرار داد.

 به گفته مسئولان این پویش تعداد ۲۰۰ ماسک به همراه دستکش میان رفتگران شهرهای جهرم، خفر، دوزه، خاوران و قطب‌آباد توزیع شده و یکصد ماسک نیز در اختیار اداره پست و دفاتر پیشخوان دولت قرار گرفته است.

 این ماسک ها پس از تولید در اختیار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم قرار می‌گیرد تا پس از استریل‌شدن میان مردم توزیع شود.

انجمن صنفی کارفرمایی باغداران جهرم در اطلاعیه ای با تاکید بر لزوم همکاری کشاروزان و باغداران در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا آورده است: نظر به شیوع کرونا و خطر ابتلای آن و در قالب تلاش های بی دریغ دانشگاه علوم ‌پزشکی شهرستان جهرم و  ارگان های دیگر برای ضدعفونی و گندزدایی اماکن و مراکز مختلف، برابر هماهنگی با فرمانداری شهرستان جهرم و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، از همه کشاورزان و باغداران شهرستان که خواهان کمک رسانی در این امر خطیر و مردمی هستند تقاضا می شود ضمن آماده سازی و تنظیف کامل دستگاه های سمپاش موتوری و دستی خود جهت تحویل مواد ضدعفونی و توصیه های لازم همکاری کنند.

 با اپیدمی شدن بیماری کرونا در سطح جامعه از سوی گروه های مختلف و به صورت خودجوش اقدامات ویژه‌ای برای ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها، اماکن، معابر و... صورت گرفته است.

شهرستان جهرم با ۹نفر مبتلا به کرونا در وضعیت نارنجی گسترش کرونا قرار دارد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جراحی خدمت رسانی دانشگاه علوم پزشکی شماره تلفن گروه های مختلف بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دانشگاه علوم پزشکی جهرم شهرستان جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: این خانواده خیر سلامت مبلغ یاد شده را برای خرید یک دستگاه اسلیت لمپ که در انجام معاینات چشم کاربرد دارد به حساب مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد واریز کردند.

 دکتر جواد یزدانی افزود :  قیمت این دستگاه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که با توجه به مشارکت یک میلیاردی این خیرنیک اندیش، دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد نیز در خرید این دستگاه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مشارکت نموده است.

وی بیان کرد : شماره حساب‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر در صندوق همت کاشمر به شماره ۴۶۱۰ و در بانک ملی ایران به شماره ۰۱۴۴۱۰۴۴۱۰۰۰۱ است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

دیگر خبرها

  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد