Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@12:36:44 GMT

سرنوشت لیگ قهرمانان و یورو 2020 سه شنبه مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۱۶۸۳

سرنوشت لیگ قهرمانان و یورو 2020 سه شنبه مشخص می‌شود

یوفا هفته آینده با حضور همه نماینده‌های کشورهای اروپایی درباره تعویق رقابت هایی همچون لیگ قهرمانان اروپا و یورو ۲۰۲۰ تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، یوفا در یک بیانیه اعلام کرد سه شنبه در جلسه ای اضطراری با حضور همه نماینده های ۵۵ فدراسیون خود در رابطه با برگزاری رقابت های مختلف اروپایی تصمیم گیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع ویروس کرونا موجب لغو بازی های لیگ های اروپایی و قرنطینه شدن برخی از بازیکنان و تیم ها شده است. این شرایط ادامه برگزاری بازی هایی همچون لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را سخت کرده است. همچنین دو دیدار اینتر-ختافه و سویا-رم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا لغو شده است.

به نظر می رسد مراحل حذفی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به تعویق بیفتد. در چنین شرایطی به احتمال فروان برگزاری یورو ۲۰۲۰ نیز به زمان دیگری موکول خواهد شد چون تنها در صورت لغو این تورنمنت تیم ها فرصت پیدا می کنند بازی های معوقه را برگزار کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/0030uH

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یوفا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان

شاگردان دیگو سیمئونه به سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه رسیدند.

طرفداری | دو تیم مایورکا و اتلتیکو مادرید در چارچوب هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف هم رفتند که این بازی با برد خارج از خانه و 1-0 اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

اطلاعات بازی مایورکا و اتلتیکو مادرید تاریخ برگزاری: شنبه 4 می ۲۰۲4 | 15 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 22:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم سون مویکس (مایورکا) بستر برگزاری: هفته 34 لالیگا - فصل 24-2023 گلزن اتلتیکو مادرید: رودریگو ریکلمه (5)

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان