Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: توصیه عمران زاده به دولت ؛ ۱۰۰۰ امین بازی رسمی رونالدو ؛ عکس و استوری آموزنده از جواد محجوب

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

صفحه اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس پیام صریح علی کریمی بازیکن این تیم از هواداران پرسپولیسی را منتشر کرد.

" پیام صریح و آشکار علی کریمی، جادوگر سرخ فوتبال ایران و آسیا خطاب به هواداران پرسپولیس: قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس ربطی به مدیریت نداشته، هواداران بدون توجه به حاشیه سازی‌ها در فضای مجازی همچنان حامی تیم باشند، چون پوکر قهرمانی خیلی نزدیک است.. -اسطوره و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نسبت به تغییرات و حواشی اخیر در این باشگاه در بخش مدیریتی واکنش نشان داد. علی کریمی، شماره هشت محبوب پرسپولیسی‌ها در کانال شخصی خود در تلگرام نسبت به حواشی مدیریتی پرسپولیس نیز واکنش نشان داد.
علی کریمی در این خصوص نوشت: این روز‌ها دوباره شاهد تغییرات در مدیریت باشگاه هستیم!. -روى صحبتم با هواداران پرسپولیس هست.
در دو سال گذشته چند مدیرعامل و چند بار افراد هیئت مدیره تغییر کرده؟ با این اوضاع احوال تیم چه نتایجى کسب کرد، بهترین نتایجش را در لیگ برتر؛ -این نتایج ربطى به مدیر عامل و هیئت مدیره نداشت، فقط و فقط نتیجه حمایت بیش از پیش هواداران و سعى وتلاش کادر و بازیکنان بود وبس. این نشان دهنده این است که با تمام این تغییرات، باز با حمایت هواداران و روحیه دادن به کادر و بازیکنان امسال قهرمانى به مراتب راحت‌تر از سه سال گذشته مى‌باشد. روى حرفم با محدود کسانى هست که در شبکه هاى اجتماعى دنبال حاشیه درست کردن براى تیم مى‌باشند؛ تیم شرایط خوبى دارد و بگذارید کارش را کند. با حمایت می‌توانید مثل سالهاى گذشته شاهد موفقیت تیم باشید و لاغیر. پس از کادر و بازیکنان حمایت کنید، مطمئن هستم بازیکنان هم شرایط رو درک می‌کنند و با جایگاهى که تیم دارد تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند.
گفتنی است علی کریمی در روز‌های اخیر و در زمینه کمک به هموطنان کشورمان که گریبانگر ویروس کرونا شده اند، تلاش‌های مضاعفی را انجام داده است. "

مهدی شریفی بازیکن فوتبال ایرانی با انتشار عکسی در اینستاگرام از مردم خواست تا در این روز‌های حساس شیوع کرونا در ایران در خانه مانده و از حضور در بیرون از خانه پرهیز کنند.

" سلام خدمت همه مردم ایران خواهش میکنم تو این وضعیت واقعا بحرانی تا حد امکان تو خونه هاتون بمونید.
من عاجزانه خواهش می‌کنم، چون هیچ چیز از جون خودتون عزیزتر نیست، ما باید خودمون به فکر خودمون باشیم "

صفحه اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس تصاویری از تمرین امروز مهاجمان این تیم منتشر کرد.

" تمرین اختصاصی برای مهاجمان و کری‌خوانی گل‌محمدی.
تمرین پنجشنبه پرسپولیس برگزار شد
-سرخپوشان که از دیروز به تمرینات بازگشته‌اند امروز هم در ورزشگاه کاظمی حاضر شده و زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.. -پیش از شروع تمرین گل‌محمدی و عسگری، مربی تیم در قالب یک تیم با شجاع خلیل زاده و علی علیپور تنیس فوتبال بازی کردند و با هم بر سر بردن کری خواندند. "

صفحه رسمی لیگ قهرمانان در اینستاگرام ویدیویی از لحظه پنالتی بوفون در ۱۸ سال گذشته را بازنشر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

محسن بنگر بازیکن سابق فوتبال ایران ویدیویی از تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای توزیع بین مردم در صفحه اینستاگرامی اش منتشر کرد.

" انسانیت دمتون گرم دوستای گل این روزا مرد بودن هنر می‌خواد "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وحید هاشمیان بازیکن سابق و مربی فوتبال ایرانی عکسی از تیم ملی ایران در سال ۲۰۰۵ را در صفحه اش باز نشر داد.

سردار آزمون بازیکن ایرانی تیم زنیت سن پطرزبورگ عکسی از خودش منتشر کرد و نوشت:

" نه از موفقیت خود مغرور شو و نه از شکست دیگران خوشحال "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران ایرانی ورزشکاران در فضای مجازی فوتبالیست ایرانی ورزش و جوانان فوتبال ایران هواداران پرسپولیس فوتبال ایران علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس امروز جمعه ۷ اردیبهشت در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی فوتبال ایران در پایان ۱۲۰ دقیقه وقت‌های معمول و اضافه با تساوی ۴-۴ به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.   در نهایت، این تیم آلومینیوم بود که موفق شد شاگردان اوسمار را در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ به ۵ شکست بدهد و به جمع ۸ تیم برتر کند؛ پرسپولیس هم در مرحله یک هشتم نهایی از جام حذفی خداحافظی کرد.    آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)   ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک   تیم داوری: امیر عرب‌براقی، هادی طوسی، علی احمدی و کیوان علی‌محمدی   ترکیب ابتدایی آلومینیوم   احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی سرمربی: مجتبی حسینی     ترکیب ابتدایی پرسپولیس   امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر سرمربی: اوسمار ویرا   کارت زرد   آلومینیوم: عارف حاجی عیدی (۱۷)، امین جهان کهن (۶۶)، میلاد بدرقه (۷۳)، احسان قهاری (۹۸)، امیر نوری (۱۰۳)، مهدی لیموچی (۱۲۰)   پرسپولیس: سروش رفیعی (۱۷)، محمد خدابنده لو (۲۷)، سینا اسدبیگی (۷۷)، حسین کنعانی‌زادگان (۹۴)   شرح گل   آلومینیوم صفر - پرسپولیس یک (دقیقه ۱۱؛ اوستون اورونوف): اورونوف از وسط زمین توپ گیری کرد و از سمت چپ با حرکتی انفجاری به سمت محوطه حرکت کرد و با پای چپ یک گل انفرادی به ثمر رساند.   آلومینیوم صفر - پرسپولیس ۲ (دقیقه ۲۴؛ عیسی آل‌کثیر): اوستون اورونوف توپ را از وسط زمین به عیسی رساند و آل کثیر در شرایطی نامتعادل از پشت محوطه شوت زد و توپ از بالای سر گوهری وارد دروازه شد.   آلومینیوم یک - پرسپولیس ۲ (دقیقه ۸۵؛ مهدی لیموچی): اثر شروین بزرگ با ضربه سر در محوطه روی یک توپ هوایی باعث شد توپ به لیموچی برسد و شوت روی پای او به گل تبدیل شد.   آلومینیوم ۲ - پرسپولیس ۲ (دقیقه ۵+۹۰؛ شروین بزرگ): سانتر بلند روی دروازه سرخ‌ها با ضربه سر به شروین بزرگ رسید و این بازیکن با کنترل و شوت زیبا دروازه رفیعی را فرو ریخت.   آلومینیوم ۲ - پرسپولیس ۳ (دقیقه ۹۴؛ سینا اسدبیگی): با پاس در عرض میلاد سورگی، سینا اسدبیگی با شوتی فوق‌العاده گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.   آلومینیوم ۲ - پرسپولیس ۴ (دقیقه ۱۰۸؛ عیسی آل کثیر): عیسی با پاس در عمق صاحب توپ شد و با شوتی محکم و دقیق از پشت محوطه جریمه دروازه احمد گوهری را باز کرد.   آلومینیوم ۳ - پرسپولیس ۴ (دقیقه ۱۱۳؛ شروین بزرگ): موقعیت کرنر برای آلومینیوم با ضربه سر شروین بزرگ در میان دفاع از هم گسیخته پرسپولیس تبدیل به گل سوم اراکی‌ها شد.   آلومینیوم ۴ - پرسپولیس ۴ (دقیقه ۲+۱۲۰؛ علیرضا نقی‌زاده): حرکت عالی لیموچی از سمت چپ با پاس در عرض او همراه شد و علیرضا نقی زاده گل چهارم را به ثمر رساند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم