Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:50:39 GMT

کرونا کارخانه سیمان بوکان را نیز تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۱۹۳۹

کرونا کارخانه سیمان بوکان را نیز تعطیل کرد

لقمان خسروپور روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با تصمیم ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بوکان و هماهنگی‌های لازم با مدیریت کارخانه سیمان «کاوان» این شهرستان در جهت حفظ سلامتی کارگران و ماشین‌داران کارخانه از فردا، جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی با بیان اینکه حجم وسیع مبادلات، تجمع، حمل‌ونقل، کارخانه سیمان کاوان بوکان بسیار بالا است، اضافه کرد: برای در امان ماندن کارکنان و پرسنل این کارخانه، مسوولان شهرستان تصیمیم گرفتند که این کارخانه را تعطیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برابر تصمیمات اتخاذ شده در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پیرو اطلاع‌رسانی‌های قبلی، بازار عرضه طیور بومی در  روزهای جمعه و میدان دواب و عرضه دام زنده  در روزهای شنبه نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

سرپرست فرمانداری بوکان گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در راستای حفظ سلامتی خود، خانواده و جامعه جدا از رفتن به این میادین از تجمع در هر مکانی جهت خرید و فروش دام و طیور نیز خودداری کنند.

وی بیان کرد: با متخلفان توسط اکیپ‌های سلامت که به طور مشترک توسط ستاد پیشگیری از کرونا راه‌اندازی شده است برخورد قانونی می‌شود.

کارخانه سیمان کاوان بوکان در سال ۱۳۸۱ با نام سیمان سردار تاسیس شد؛ این کارخانه سالانه ۲ میلیون تن سیمان تولید می‌کند که بخش اعظم آن را به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

طبق آخرین آمار، ۹ هزار نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳۵۴ نفر جان خود را از دست داده‌ و ۲ هزار و ۹۵۹ نفر بهبود یافته‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت بوکان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت بوکان ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت بوکان کارخانه سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۱۰۶ تن انواع کالا و محصول هستند. همچون روال هر هفته بیشترین عرضه های امروز مربوط به سیمان است. به این ترتیب یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۴۷۶ تن سیمان در تالار سیمان روی تابلو می رود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Ix8

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد