Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأت‌ دانشجویی ابناء الزهرا(س) این روزها با شیوع کرونا، تجمعات مذهبی خود را محدود به تولید و توزیع ماسک N95 برای کادر درمانی کرونا در مشهد کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هیأت‌های دانشجویی از جمله تشکل‌هایی هستند که این روزها در شرایطی که زنگ هشدار مبتلایان به ویروس کرونا و کمبود امکانات بهداشتی از قبیل ماسک مردم را نگران و وحشت‌زده کرده‌است، فعالیت‌های خود را برای تهیه و توزیع امکانات بهداشتی برای مقابله با کووید19 بسیج کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیأت دانشجویی ابناء الزهرا دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) نیز چند روزی است که در ساختمان طوس واقع در میدان شهدا فعالیت‌های جهادی خود را برای تولید ماسک N95 آغازه کرده‌اند.

مسؤول هیأت دانشجویی ابناء الزهرا دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، یکی از اهداف این هیأت را خدمت‌رسانی اجتماعی به مردم عنوان کرد.

سیدپارسا حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جدی گرفتن توصیه‌های وزرات بهداشت، تجمعات هیأت را لغو کرده و تصمیم گرفتیم سهم کوچکی در خدمت به مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیتمان از روز گذشته آغاز و تا یکشنبه ادامه دارد، افزود: تعداد دانشجویان تقریبا ۲۰الی ۲۵ نفر است و از ساعت 9 صبح تا 5 عصر با رعایت نکات بهداشتی برای بسته‌بندی و سرهم کردن ماسک‌های N95 تلاش می‌کنند.

مسؤول هیأت دانشجویی ابنا الزهرا دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، با بیان اینکه ساختمان طوس واقع در میدان شهدا خط سوم تولید خراسان رضوی است، تصریح کرد: به ماسک‌های آماده فیلتر و کش را اضافه کرده و در نهایت بسته‌بندی می‌کنیم.

حسینی یادآور شد: ماسک‌های N95 در مراکز درمانی مانند، بیمارستان امام رضا(ع)، بیمارستان شریعتی و داروخانه‌هایی‌ که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، توزیع می‌شود.

انتهای‌پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه بین المللی امام رضا ع کرونا ویروس تولید ماسک هیأت دانشجویی امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور

رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه گفت: عمل بسته تعویض دریچه آئورت قلب برای بیماری ۷۳ ساله در کرمانشاه در بیمارستان امام علی(ع) برای اولین‌بار در غرب کشور، انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حسین امیری امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص عمل بسته دریچه آئورت در این بیمارستان، اظهار کرد: بیمار یک زن ۷۳ ساله‌ای بود که به علت کهولت سن و مشکلات دیگری از قبیل دیابت و فشارخون بالا داشتند این عمل برای او انجام شد.

وی افزود: این عمل برای اولین‌بار هست که در غرب کشور صورت می‌گیرد.

محمد روزبهانی، متخصص قلب و عروق در بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: این عمل به‌صورت بسته و به روش آنژیوگرافی انجام شد.

وی ادامه داد: در این روش آنژیو از طریق شریان کشاله ران وارد کرده است و دریچه را در محل تخریب شده جایگزین کردیم، بر این اساس مشکل بیمار را رفع کردیم.

متخصص قلب و عروق بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه این عمل را افتخاری برای استان دانست و تصریح کرد: این کار در غرب کشور تابه‌حال انجام‌نشده است و برای اولین بار هست که این اتفاق دارد می‌افتد و از امروز کرمانشاه به جمع ده استانی پیوست که عمل بسته تعویض دریچه آئورت امکان‌پذیر است.

کد خبر 747774

دیگر خبرها

  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان