Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@13:49:46 GMT

مقام برزیلی بعد از دیدار با ترامپ کرونا گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۲۰۴۷

مقام برزیلی بعد از دیدار با ترامپ کرونا گرفت

رویداد۲۴ «فابیو واجناگارتن» وزیر ارتباطات دولت برزیل بعد از دیدار با رییس جمهوری آمریکا در یک نشست رسمی در تفرجگاه ترامپ در فلوریدا، به ویروس کرونا مبتلا شد.

براساس این گزارش، واجناگارتن بعد از مثبت شدن تست کرونا، هم اکنون منتظر نتیجه آزمایش تأیید دوم است.

رییس جمهوری برزیل تا کنون هیچ اظهار نظری در مورد این خبر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لویز ماندتا وزیر بهداشت برزیل قبل از اعلام شدن تست مثبت واجناگارتن به رویترز گفت: اگر جواب آزمایش وزیر ارتباطات مثبت باشد، ژائیر بولسونارو رییس جمهوری برزیل تحت نظر گرفته می شود.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در منطقه آمریکای لاتین مقامات وزارت بهداشت کلمبیا 6 مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 را تایید کردند.
بدین ترتیب شمار مبتلایان در این کشور به 9 مورد رسیده است که در شهرهای اصلی این کشور یعنی، بوگوتا، مدیین و کارتاخنا به سر می برند.
مقامات بهداشتی هندوراس همچنین اعلام کردند، آزمایشِ دو مورد جدید در این کشور مثبت اعلام شده است. این دو نفر اولین مواردی هستند که در هندوراس ثبت می شوند.
گفته شده است هر دوی این نفرات مسافرانی بوده اند که یکی از اسپانیا و دیگری از سوئیس به هندوراس رفته بودند.
علاوه بر این، وزارت بهداشت جامائیکا نیز در پیامی عنوان کرد، اولین مورد بیمار مبتلا به کرونا ویروس در این کشور ثبت شد.

بیشتر بخوانید: انتقاد تند چین از آمریکا در موضوع کرونا

این بیمار فردی است که 4 مارس از بریتانیا به جامائیکا سفر کرده است.
ویروس کرونا که اواخر سال 2019 در چین مشاهده شد اکنون به 120 کشور سرایت کرده است.

بر اساس آخرین آمار، تاکنون بیش از 119 هزار نفر در جهان به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از 66 هزار نفر بهبود یافته اند و حدود 4300 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rxo خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بشیر حاجی بیگی، با اشاره به دستاوردهای نوین سازمان انتقال خون که در سال گذشته آغاز شد، گفت: اقدامات نوین سازمان انتقال خون باعث شد رتبه اعتباری ما در میان کشورهای پیشرفته تثبیت شود و در منطقه نیز کماکان با فاصله بسیار زیاد به عنوان مرجع آموزش سازمان بهداشت جهانی در زمینه طب انتقال خون باشیم.

وی افزود: از جمله اقدامات ارزشمند، انجام آزمایشات غربالگری مولکولی (NAT) است که نقش اساسی در حذف انتقال ویروس‌های خطرناکی نظیر ایدز و هپاتیت از طریق خون و داروهای مشتق از پلاسمای خون دارد. همچنین، انجام آزمایش غربالگری آنتی بادی جهت انطباق صد در صدی گیرنده و اهداکننده و پیشگیری از بروز عوارض ناشی از تزریق خون و نیز آزمایش توالی یابی ژنتیکی (HLA) به روش (NGS) جهت بررسی سازگاری بافتی و تسهیل انجام پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برای بیماران نیازمند به آن در داخل کشور از فعالیت‌هایی بود که از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و گسترش خدمات نوین و توسعه کمّیت و کیفیت این خدمات وابسته به این حمایت و تخصیص اعتبارات مناسب برای تأمین ملزومات مرتبط است.

حاجی بیگی با اشاره به جایگاه ممتاز سازمان انتقال خون در تأمین خون سالم و صد درصد داوطلبانه در میان کشورهای منطقه و جهان و تأمین صد درصدی نیازهای بیمارستانی در مورد خون و فراورده، گفت: تمامی این افتخارات مرهون همراهی مردم نوع دوست و حمایت‌های مسئولان اجرایی کشور و نمایندگان مجلس است و انتظار داریم در آینده نیز از این حمایت‌ها برخوردار شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد