Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@22:20:09 GMT

نخست‌وزیر کانادا قرنطینه شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۲۲۵۶

نخست‌وزیر کانادا قرنطینه شد

دفتر نخست‌وزیری کانادا اعلام کرد «جاستین ترودو» از بیم ابتلای احتمالی به «کرونا» به قرنطینه رفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دولت کانادا روز پنج‌شنبه اعلام کرد «جاستین ترودو» نخست‌وزیر این کشور به دلیل احتمال ابتلا به ویروس «کرونا» به قرنطینه رفته است. 

بر اساس بیانیه‌ای که دفتر ترودو منتشر کرده، همسر وی اخیرا بعد از بازگشت از سفری به لندن به علایمی شبیه به آنفولانزا دچار شده و به همین جهت آزمایش کرونا داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که هنوز پاسخ آزمایش همسر ترودو مشخص نشده و شخص نخست‌وزیر هم علامتی مبنی بر ابتلا به این ویروس ندارد، اما وی بنا بر احتیاط در قرنطینه قرار گرفته است.

بر اساس آمارهای رسمی دولت کانادا، تاکنون دستکم 118 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند که از این جمع یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر هم وضع وخیمی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا کانادا جاستین ترودو قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، «سیمون هریس» (Simon Harris) نخست وزیر ایرلند امروز دوشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بر لزوم به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی تاکید کرد.

نخست وزیر ایرلند در این خصوص ادامه داد: ایرلند و اسپانیا خواستار به رسمیت شناختن فلسطین هستند.

«سیمون هریس» در ادامه نوشت: به رسمیت شناختن رسمی فلسطین به عنوان بخشی از اذعان به اینکه راه حل دو دولتی راهی برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه است، مهم به شمار می آید.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه پیشتر اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۵۲ فلسطینی شهید شده و ۹۰ نفر هم زخمی شدند. شمار شهدای جنگ علیه غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۸ هزار و ۱۰۸ نفر رسیده است.

کد خبر 6098679

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه