Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد که سپاه پاسداران حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ، ۱۰۰ هزار بسته حمایتی با هدف کمک به تسهیل روند درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا به ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران اهدا کرده است.

اولین محموله حمایتی سپاه پاسداران حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ، شامل گوشت، مرغ، برنج و کنسرو تن ماهی شامگاه (چهارشنبه) به ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران ضمن قدردانی از همکاری و تعامل سازنده سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه پاسداران یکی از نهادهایی بود که از اولین روزهای بروز و پیدایش بیماری کرونا در شهر و استان تهران مخلصانه در کنار کادر درمان ظرفیت های پشتیبانی و لجستیکی خود را به اشتراک گذاشت.

وی با بیان این که بسته های حمایتی سپاه پاسدارن حضرت محمدرسول الله (ص) تهران می تواند کمک شایانی در پیشبرد ارائه خدمات به بیماران داشته باشد، خاطرنشان کرد: این بسته ها به تلاشگران و کادر درمان خط مقدم مقابله با کرونا و برای تغذیه بیماران بستری در مراکز درمانی اختصاص خواهد یافت.

زالی در ادامه با اشاره به ایثارگری های سپاه پاسداران در عرصه های مختلف از مسوولیت پذیری اجتماعی این نهاد خبر داد و گفت: به اشتراک گذاری ظرفیت های درمانی و تخت های بیمارستانی و کمک به تجهیز و راه ندازی ظرفیت های اقامتی درمانی در سطح شهر تهران تنها گوشه ای  از خدمات سپاه پاسداران برای کنترل و ریشه کنی ویروس کرونا بوده است.

سپاه تا زمان از بین رفتن ویروس کرونا در کنار کادر درمانی

سرهنگ یدالله معنوی مسئول عملیات سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ نیز ضمن قدردانی از تلاش های پرسنل کادر درمان در مبارزه با ریشه کنی ویروس کرونا از استمرار حمایت های مسوولان سپاه تا نابودی کامل این ویروس در کشور خبر داد.

وی ادامه داد: اولین محموله حمایتی سپاه پاسدارن حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ شامل ۱۰۰ هزار بسته مواد غذایی گوشت، مرغ، برنج و کنسرو تن ماهی تقدیم ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران خواهد شد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به تلاش های سازمان سپاه اظهار داشت: این نهاد مخلصانه تمامی ظرفیت های خود را در اختیار سیستم درمان و مهار ویروس کرونا قرار داده است./ ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید  

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حضرت محمدرسول الله سپاه پاسداران ویروس کرونا حمایتی سپاه تهران بزرگ کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند