Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس جوان یک شرکت نرم افزاری بعد از آنکه از جنسیت جنین با خبر شد با نقشه ای خطرناک تصمیم به از بین بردن نوزاد گرفت ، نقشه ای که در مرحله ی اول جان زن باردار را می گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ شکایت زن باردار راز کار زشت همسرش را فاش کرد ، آقای مهندس نرم افزار بعد از نا امید شدن به دلیل بارداری دوم همسرش دست به کار عجیبی زد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زوج جوان که 4 سال پیش ازدواج کرده اند یک فرزند پسر 2 ساله دارند و در انتظار تولد فرزند دوم خود هستند ، از قرار معلوم جنسیت فرزند دوم دختر بود که همین موجب عصبانیت مرد شد تا برای مانع شدن از تولد نوزاد دختر تصمیم به قتل مادر نوزاد بگیرد.

زن جوان هندی بعد از مراجعه به پلیس گفت :روز گذشته در حالیکه خواب بودم ناگهان احساس خفگی به من دست داد به زحمت چشمانم را باز کردم و متوجه شدم که همسرش سیم برق را دور گردن من پیچیده و سعی دارد مرا با برق گرفتگی بکشد ؛ وقتی متوجه نقشه شوم او شدم و فریاد زدم با من درگیر شد و بعد خانه را ترک کرد.

ما یک فرزند پسر داریم اما همسرم همچنان علاقه مند به داشتن پسر است چرا که بعد از مشخص شدن جنسیت جنین و زمانی که متوجه شد فرزند دوم ما دختر است رفتارش به کل تغییر کرد که حتی سعی در کشتن من داشت.

نروهای پلیس بعد از این صحبت ها به محل کار همسر زن باردار رفتند و او را بازداشت کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق جنین جنین دختر زن باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دو موتورسوار که در حالت طبیعی نبودند به جوان حمله‌ور شده و با چاقو به گردن او ضربه می‌زنند. متهمان دستگیر شده و این جوان هم در بیمارستان بستری است. چاقو به شریان‌های اصلی برخورد نکرده است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟