Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمود هاشمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با اشاره به تصمیم ستاد استانی مقابله با کروناویروس برای محدود شدن فعالیت صنوف در شیراز یادآور شد که هیچ یک از واحد‌های صنفی تامین کننده اقلام ضروری تعطیل نخواهد شد.

او گفت: با توجه به درخواست اتحادیه‌های محترم صنفی شیراز و مطالبه مردمی بدلیل حفظ سلامت شهروندان و همکاران صنفی در پیشگیری و مقابله از شیوع بیماری کرونا واحد‌های صنفی غیر ضروری از فردا ۲۳ اسفند تعطیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمود هاشمی تصریح کرد: رعایت اصل ماندن در خانه‌ها و قطع زنجیره شیوع این بیماری به دستور مقامات مسئول در حوزه پزشکی و درمانی یک وظیفه عمومی است که کسبه و بازاریان نیز از این قاعده مستثی نیستند.

عضو کمیسیون نظارت استان فارس ادامه داد: بسیاری از اتحادیه‌های صنفی شیراز به علت شرایط خاص کنونی و رعایت دستورالعمل گفته شده مبنی بر خارج نشدن از منزل و قطع زنجیره شیوع این بیماری در شیراز تقاضای تعطیلی واحد‌های صنفی زیر پوشش خود را داشتند که بجز صنوف هدف که تامین کننده کالا‌های ضروری و مایحتاج اولیه مردمی بودند از اتحادیه‌های صنفی مرتبط خواسته شد با تقاضای تعطیلی متقاضیان نهایت همکاری انجام شود.

او اضافه کرد: امروز پنج شنبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، با تقاضای تعطیلی همه صنوف بجز صنف‌های نانوایی ها، عمده فروشان مواد غذایی، خواربار فروشان و سوپر مارکت ها، فروشندگان میوه و تره بار، قصابی‌ها و فروشندگان مرغ و تخم مرغ شهرستان شیراز کتبا موافقت خود را اعلام و به این اتاق ابلاغ شد.

این مقام مسئول افزود: صنوف اعلام شده که تامین کننده کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی مردم هستند، در سطح عرضه با تمام توان در چارچوب قانون نظام صنفی فعالیت می‌کنند و در این راستا طرح نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز استان برای اجرای مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا استان فارس از لحظات اولیه آغاز ابلاغ دستورالعمل گفته شده فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا اتاق اصناف قوه قضائیه تعطیلی بازار واحد های صنفی تامین کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • ۴ ماده غذایی ضروری برای مردان
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی