Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از گذشت روزهایی که علی اکبر ولایتی رییس بیمارستان مسیح دانشوری به منظور انجام امورات مرتبط با مقابله با ویروس کرونا و در کنار پزشکان و پرستاران با حضور در بیمارستان مشغول به فعالیت های روزانه بودند، ظهر روز گذشته با ظهور علائم خفیف بنا به نظر پزشکان، اقدام به آزمایش گردید که نشانه های بروز کرونا در دکتر ولایتی مشهود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا بنا به تشخیص و تجویز پزشک، آقای ولایتی در قرنطینه خانگی قرار گرفته و در حال حاضر وضعیت عمومی ایشان خوب و رو به بهبودی می باشد.

این خبر را روابط عمومی دانشگاه مسیح دانشوری اعلام کرده است.

2727

کد خبر 1364186

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا علی اکبر ولایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با تلاش جهادی خط انتقال آب روستای دشت اکبر دهلران که به اثر سیل تخریب شده بود ترمیم و آب ۲۰۰ خانوار وصل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی از اتصال آب روستای دشت اکبر دهلران که به اثر سیل تخریب شده بود خبر داد و اظهار کرد: اکیپ‌های اجرایی و عوامل فنی آبفای دهلران پس از اخذ گزارش شکستی خط انتقال آب به روستا، بلافاصله با امکانات و ماشین‌آلات لازم در محل حضور یافته و اقدامات فنی لازم برای ترمیم و مرمت خط لوله آبرسانی روستای فوق انجام دادند.

وی افزود: طی این عملیات جهادی محل آسیب‌دیده خط انتقال آب که به طول ۱۰۰ متر بود در مدت زمان شش ساعت تعویض و مرمت شد و اکنون آب آشامیدنی اهالی روستای دشت اکبر که شامل ۲۰۰ خانوار هستند وصل و وارد مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل آبفای استان ایلام ادامه داد: از تلاش همکاران آبفای دهلران، از همکاری مؤثر شهرداری و اداره توزیع برق دهلران تشکر می‌کنیم.

کد خبر 750290

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!
  • ببینید | شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده!
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • جواد خیابانی: المپیک باستان حدود 776 سال قبل از میلاد مسیح بوده است / فیلم
  • نقش دولت در دریافت زیرمیزی توسط پزشکان