Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن زیودار مدیرکل راه آهن ناحیه زاگرس گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از پیشروی بیش از پیش آن، عملیات ضدعفونی ایستگاه‌های راه آهن این ناحیه در چند مرحله اجرا شده و ادامه خواهد داشت.

او افزود: ضدعفونی مساجد، سالن‌های انتظار، سرویس‌های بهداشتی و سکو‌های مسافری ایستگاه‌های اندیمشک و طول خط، حذف آبخوری‌های ایستگاه‌ها، ضدعفونی سالن‌های قطار مسافری و تجهیز ماموران خدمات به ماسک، دستکش و سایر وسایل ایمنی و بهداشتی تا پایان یافتن این بحران در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیودار استقرار میز بهداشت با همکاری شبکه بهداشت و هلال احمر شهرستان اندیمشک به منظور اندازه گیری دمای بدن مسافران، نصب پوستر و بنر آموزشی در مورد بیماری کرونا و آماده باش کامل مجموعه راه آهن برای مقابله با ویروس کرونا را از دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد.

مدیرکل راه آهن ناحیه زاگرس از مردم خواست سفر و تردد غیر ضروری خود را به بعد از پیک بیماری کرونا موکول کنند.

به گفته این مقام مسئول، با تدابیر انجام شده در این مجموعه، جمعیت مسافران این حوزه در دوره شیوع بیماری کاهش یافته است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن زاگرس ویروس کرونا کرونا ویروس راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مجموعه‌های نمایشی با محوریت عملیات «وعده صادق» در دستور کار قرار دارد

دکتر جبلی رئیس رسان ملی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره تولیدات سازمان متبوع خود با محوریت  عملیات «وعده صادق» گفت: عملیات وعده صادق برای کشورما و جبهه مقاومت سراسر دستاورد بود. رسانه ملی از لحظه اول این عملیات پوشش گسترده داشت و ۱۴ ساعت پوشش زنده در عملیات وعده صادق داشتیم.

وی ادامه داد:  تولید مجموعه‌های نمایشی با محوریت عملیات وعده صادق در دستور کار قرار دارد  آماده فعالیت با برنامه‌سازان در این حوزه هستیم. درزمینه عملیات تحقیر آمیز رژیم صهیونیستی نیز روایت اول را داشتیم تا جایی که باعث اختلاف در بین وزرای کابینه رژیم صهیونیستی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • تولید مجموعه‌های نمایشی با محوریت عملیات «وعده صادق» در دستور کار قرار دارد