Web Analytics Made Easy - Statcounter

خالد جعفری پنجشنبه شب در جلسه کارگروه توسعه صادرات و مبادلات مرزی استان، اظهار داشت: رقم پنج میلیارد دلار برای مبادلات مرزی استان رقم مناسبی است اما باید تلاش کنیم افزایش یابد زیرا یکی از راه هایی که می تواند ما را به سمت توسعه اقتصادی ببرد مرز و در آینده نزدیک منطقه ویژه اقتصادی خواهد بود.

وی از تلاش‌های مردم و فرمانداری مریوان، اتاق بازرگانی، انجمن صنفی صادرکنندگان، صنعت معدن و تجارت و سایر دستگاه های ذیربط که در روزهای اخیر با تمام توان تلاش کردند مرز باشماق به فعالیت خود ادامه دهد قدردانی کرد و افزود: ما اعتقاد داریم که مرز باید با حفظ اصول وچارچوب های لازم، باز بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری یادآور شد: در شرایط فعلی که بیماری کرونا شایع شده باید هم از لحاظ بهداشتی و هم روانی اقدامات لازم را انجام دهیم تا سلامت کارکنان و مردمی که در باشماق حضور دارند، حفظ شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان افزود: هم اکنون امکان واردات موز از مرز باشماق فراهم شده و باید شرایط اعتبار گواهی صادرات سیب نیز فراهم تا اعتبار محصولات صادراتی حفظ شود.

وی از اتاق بازرگانی سنندج خواست ارتباط خود با همتای خود در استان سلیمانیه عراق را افزایش دهد و با توجه به اختیاراتی که اتاق دارد باید دغدغه های بازرگانان استان را پیگیری کند تا تجار مجبور نباشند به بخش دولتی مراجعه کنند.

جعفری، برگزاری نمایشگاهی شایسته نام جمهوری اسلامی از سوی کردستان در سلیمانیه عراق را آرزوی چندین ساله استان اعلام کرد و گفت: به عنوان مطالبه ای از اتاق سنندج و شرکت نمایشگاهی استان امیدواریم در سال ۹۹ نمایشگاهی با رعایت استانداردهای لازم برگزار کنیم.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه های تخصصی در استان نیز اظهار داشت: می خواهیم از امکانات برای رسیدن به اهداف استفاده کنیم لذا قیمت بالای تعرفه های نمایشگاهی به ضرر استان است بنابراین اگر بخواهیم از تولید و صادرات حمایت کنیم باید تلاش کنیم تعرفه پایین باشد تا نمایشگاه ها فعال و جذاب برگزار شوند.

برچسب‌ها مرز باشماق کردستان استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرز باشماق کردستان استانداری کردستان عراق عراق مرز باشماق کردستان استانداری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند

مهدی رمضانی صبح امروز در مراسم زنگ سپاس معلم و گرامیداشت روز معلم در مدرسه شهیده ژیلا مقبل سنندج با تبریک روز معلم، اظهار کرد: معلمان ماننده شهیده مقبل و ۵۶۴ زن شهیده کردستان با ایثار و از خودگذشتگی ما را به این نقطه از آرامش و امنیت و دانش و علم رسانده‌اند.

وی افزود: معلمی رسالت و تکلیف آمیخته با عشق انگیزه و محبت است، اما شغل یک معنای بسیار سطحی و قشری دارد که در برابر یک انجام وظیفه پاداشی می‌گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: معلمان ما همانگونه که به امر آموزش و دانشمندکردن دانش‌آموزان تلاش می‌کنند باید به فهم و آموزش سیاسی هم مبادرت کنند.

رمضانی یادآوری کرد: امنیت امروز ما به یمن معلمان ایثارگرپرور و شهیدپرور مانند شهیده ژیلا مقبل است که جان خود را در راه پرورش دانش‌آموزان دادند.

ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ضمن قدردانی اززحمات و تلاش‌های جامعه فرهنگی به ویژه معلمان گفت: همزمان با هفته پاسداشت مقام معلم برنامه‌های متنوعی درسطح استان اجرا وازمعلمان نمونه و تلاشگر تجلیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است