Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@04:21:04 GMT

دستگیری کلاهبردار مامورنما در بیرجند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۳۰۳۳

دستگیری کلاهبردار مامورنما در بیرجند

حوادث رکنا: فردی که در شهرستان بیرجند خود را مامور اطلاعات معرفی می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش رکنا، جانشین انتظامی استان سرهنگ دادگر جانشین انتظامی استان گفت: فردی که در شهرستان بیرجند خود را مأمور اطلاعات معرفی می‌کرد و قصد داشت از یک واحد صنفی طلافروشی اخاذی و کلاهبرداری کند؛ دستگیر شد.

او با اشاره به اینکه این فرد با ارائه چند برگه جعلی به شهروندان مبنی بر حکم جلب و مصادره اموال آنان، قصد اخاذی داشته است افزود: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان موضوع به طور ویژه توسط پلیس آگاهی استان پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی یکی از شاکیان را که یک واحد صنفی طلافروشی داشت، شناسایی کردند ادامه داد: وی در تحقیقات پلیس گفت متهم مأمورنما اواخر شب به مغازه وی مراجعه کرده و قصد داشته با اظهارات فریبنده و مدارک جعلی از وی اخاذی کند.

سرهنگ دادگر ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم مأمورنما را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی ۲ تیم از پلیس آگاهی اعزام و متهم را هنگامی که قصد اخاذی و کلاهبرداری داشت دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از متهم یک عدد چشم بند، ۲ عدد دستبند پلاستکی، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی کارت بانکی کشف و متهم ۳۵ ساله به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی پلیس، هدف خود از این کار را کسب منافع مادی اعلام کرد.

سرهنگ دادگر به شهروندان و صاحبان صنوف هشدار داد: از ارائه اموال و اطلاعات خود به افراد فاقد صلاحیت جدا خودداری کنند و در صورت مراجعه افرادی تحت عنوان مأموران پلیس و یا نهاد‌های امنیتی دیگر حتما از آنان مدارک شناسایی و هویتی درخواست کنند و در صورت هر گونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان کلاهبرداری کلاهبرداری پلیس اخبار حوادث اطلاعات بیرجند کلاهبردار حوادث بیرجند دستگیر شد مامورنما اخبار خراسان شمالی کرونا ویروس کرونا ویروس فیلم ایران کرونا ویروس تلگرام عکس درگذشت جوان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله

سیدجواد میردوستی اظهار داشت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

به گزارش تسنیم، میردوستی گفت: سه متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.

 

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد. یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای