Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرمن یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده توافق هسته‌ای آمریکا با ایران در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما در صفحه توییتری نوشت: در حالی که افراد برجسته به راحتی دسترسی به کیت تست کرونا دارند، بیشتر شهروندان آمریکایی از این حق محروم هستند.  

پل کروگمن اقتصاددان برجسته آمریکا و برنده جایزه نوبل اقتصاد در سال ۲۰۰۸ نیز در پیامی توییتری با انتقاد از روند در اختیار بودن کیت‌های تست کرونا در آمریکا نوشت: در حالیکه به نظر نمی رسد که افراد برجسته در آمریکا در برابر ویروس کرونا آسیب پذیر باشند اما بیشترین خدمات پزشکی در اختیار آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کرگمن در ادامه نوشت: در حالیکه پیش از این تعدادی زیادی به این ویروس مبتلا شده‌اند، اما ما زمانی از آغاز روند شیوع این ویروس مطلع می‌شویم که افراد برجسته گرفتار آن شوند.  

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند در پی شیوع ویروس کرونا در پایتخت این کشور، ورود بازدیدکنندگان به کنگره تا پایان ماه جاری میلادی ممنوع می‌شود.  

به گزارش آسوشیتدپرس از بعدازظهر امروز پنجشنبه تمام برنامه‌های بازدید عمومی از مجلس نمایندگان آمریکا و مجلس سنا تا روز نخست آوریل (۱۱ فروردین) لغو شده است.  

این محدودیت شامل تمام ساختمان‌ها و دفاتر این دو مجلس می‌شود.  
پیش از این مطرح شده بود که تعدادی از اعضای کنگره پس از حضور پر نشست سالانه ایپک (لابی صهیونیستی در آمریکا) با فردی که کرونا مثبت بوده است، تماس داشته‌اند.  

برچسب‌ها ویروس کرونا مجلس نمایندگان آمریکا ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مجلس نمایندگان آمریکا ایالات متحده آمریکا آمریکا آمریکا آمریکا آمریکا آمریکا آمریکا ویروس کرونا مجلس نمایندگان آمریکا ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس گفت: این طرح معاملات عادی و روزانه مردم را شامل نمی‌شود و حداکثر شامل یک درصد از افراد جامعه می‌شود.

در حال تکمیل

کد خبر 6090519 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است
  • هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد