Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@16:02:46 GMT

تخریب ساختمانی قدیمی در پیشوا جان یک کارگر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۳۳۳۶

تخریب ساختمانی قدیمی در پیشوا جان یک کارگر را گرفت

مسؤول سازمان آتش نشانی شهرداری پیشوا از حادثه تلخ تخریب یک ساختمان قدیمی و فوت یک کارگر خبر داد.

مجید اصغری مسؤول سازمان آتش نشانی شهرداری پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اعلام این خبر اظهار داشت: در تماس تلفنی با آتش‌نشانی و اعلام خبر ریزش ساختمان، آتش‌نشانان به فرماندهی علی اصغر آزاد به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که دو کارگر ساختمانی بر اثر بی احتیاطی در اجرای عملیات تخریب ساختمان در زیر آوار محبوس شده‌اند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با اقدام سریع عوامل آتش نشانی و نصب تجهیزات لازم و ایمن سازی محل حادثه دو کارگر گرفتار شده بصورت زنده از زیر آوار خارج و تحویل عوامل اورژانس مستقر در حادثه شد.

اصغری با اشاره به اعزام کارگران به بیمارستان، افزود: یکی از کارگران بر اثر جراحات وارد شده در بیمارستان علی‌رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

وی در پایان از همه سازندگان، پیمانکاران و کارگران ساختمانی خواست که خود را مستلزم رعایت نکات ایمنی بدانند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگر آتش نشانی تخریب بیمارستان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • سنگلج در خطر است!
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس