Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین مهردلان رکوردار پرتاب وزنه کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حاشیه‌های مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد:  کیهانی در  مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی تشنج ایجاد کرد و جو  مجمع انتخاباتی را به هم ریخت  و حتی او با معاون وزیر ورزش و جوانان هم درگیری لفظی پیدا کرد که ما تاسف خوردیم برای فردی که  ۴ سال ریاست فدراسیون دو و میدانی را برعهده داشت و با آن ادبیات با علی نژاد جر و بحث می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شواهدی وجود داشت که روسای هیئت‌هایی که به مجمع نیامدند از چند روز قبل با کیهانی در تهران جلسه داشتند و آن‌ها در تهران حضور داشتند، اما از شرکت در مجمع خودداری کردند که این تخلف محسوب می‌شود. ان شاالله وزارت ورزش و معاونانش در استان‌ها این موضوع را پیگیری کنند.  

مهردلان درباره اینکه گفته می‌شود مجمع انتخاباتی دو و میدانی غیرقانونی بود، گفت: مجمع انتخاباتی قانونی بود و من در مجمع حضور داشتم و ۲۸ نفر در این مجمع شرکت کردند. ضمن اینکه  ۶، ۷ هیئت‌های استانی می‌توانستند رای خود را فکس کنند، اما حتی آن‌ها این کار را نکردند. به هر حال این موضوع نشان می‌دهد که برخی از هیئت‌های استانی قصد داشتند که مجمع انتخاباتی برگزار نشود به همین علت آرای خود را فکس نکردند. همچنین روسای هیئت‌های استان‌ها که در مجمع انتخاباتی شرکت نکردند اقدامشان به ضرر دو و میدانی کاران بود، چون اگر انتخابات برگزار نمی‌شد در آن صورت انتخابات به یک سال بعد موکول می‌شد. اگر این اتفاق رخ می‌داد ورزشکاران در سال المپیک بدون هدف بودند.  

همه قهرمانان دو و میدانی نظرشان بر روی ریاست داوری بود 

پرتابگر وزنه کشورمان گفت: جا دارد از علی نژاد رئیس مجمع انتخاباتی دو و میدانی تشکر کنم که مقتدرانه ایستادگی کرد و مجمع را برگزار کرد و واقعا او دلسوز دو و میدانی بود. علی نژاد به خوبی درک کرد که نبود رئیس چه ضربه‌ای به دو و میدانی می‌زند. من نماینده ورزشکاران بودم و قبل از برگزاری مجمع پای درد دل ورزشکاران نشستم و همه آن‌ها خواهش و التماس می‌کردند که بهترین انتخاب را انجام بدهم و نظرشان بر روی ریاست داوری بود.  همه قهرمانان دو و میدانی رای شان داوری بود و حتی  احسان حدادی آن قدر مطمئن بود که رای خود را بالا آورد و نشان داد که به چه کسی رای داده است.  

اگر کیهانی رئیس فدراسیون می شد ورزش را کنار می گذاشتم 

شاهین مهردلان گفت: کیهانی بیشتر از این خودش را خراب نکند و او در این ۴ سال فدارسیون دو و میدانی را به نابودی کشانده بود. البته داوری با وجود اینکه مدیر لایقی است، اما کار سختی پیش رو دارد و باید کشتی دو و میدانی را از گل و لای در بیاورد. به هر حال ریاست داوری باعث شده که شور و نشاطی در جامعه دو و میدانی ایجاد شود. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان با دو و میدانی کاران همراه باشد و زودتر ابلاغیه داوری را صادر کنند تا او بتواند فعالیتش را در دو و میدانی شروع کند و ورزشکاران به سر و سامان برسند. من به عنوان رکوردار آسیا در صورتی که کیهانی به ریاست دو و میدانی می‌رسید ورزش را کنار می‌گذاشتم یا مهاجرت می‌کردم، چون دیگر امیدی به  فدراسیون دو و میدانی با ریاست کیهانی نداشتم.

او بیان کرد: من به ورزشکاران استان‌ها یادآوری می‌کنم که بسیار خوب روسای هیئت‌های خود را شناختند چرا که آن‌ها حاضر شدند فدراسیون دو و میدانی یک سال رئیس نداشته باشد، اما خودشان به منافعشان برسند و واقعا متاسف هستم.  

بیشتر بخوانید: افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی پرتابگر وزنه فدراسیون دو و میدانی مجمع انتخاباتی دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد

کارشناس داوری کشورمان اعتقاد دارد، داور در صحنه گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم مرتکب اشتباه شده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت امیر عرب‌براقی در دیدار آلومینیوم اراک - پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: بازی طوری نبود که سختی زیادی داشته باشد و بازیکنان کار خودشان را می‌کردند. تنها مورد گل اول پرسپولیس بود که به نظرم زمانی که ارونوف توپ را گرفت، توپ در کنترل کامل بازیکن آلومینیوم بود و بازیکن پرسپولیس با عمل شارژ کردن، دستش را پشت کمر حریف گذاشت و دستش کامل باز و همین باعث شد تعادل بازیکن آلومینیوم به‌هم بخورد. این حرکت به اعتقاد من خطا بود. گاهی ببیننده در این صحنه‌ها فکر می‌کند خطایی نشده است، ولی چون دست بازیکن روی کمر بازیکن حریف بوده و شارژ کرده، خطاست. دو صحنه مشابه دیگر هم در جریان بازی رخ داد که داور خطا اعلام کرد.

 

.

 

وی در ادامه تصریح کرد: یک صحبتی هم درباره چیدمان داوری دارم، داور چهارم این بازی، داور بازی قبلی پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران بوده است. متأسفانه این نوع چیدمان درست نیست. با این همه داورهایی که داریم به نظرم این نوع چیدمان برای داوری ما نقص است.

کارشناس داوری کشورمان درباره گل اول آلومینیوم به پرسپولیس نیز توضیح داد: در دقیقه 85 گل اول آلومینیوم زمانی به ثمر رسید که قبل از ورود توپ به داخل محوطه، یک بازیکن آلومینیوم با گرفتن دست بازیکن پرسپولیس مانع از توانایی بازیکن برای دفع توپ شد. در آن صحنه هم باید داور به نفع پرسپولیس خطا اعلام می‌کرد.

 

.

 

کارشناس داوری کشورمان در پایان درباره اخطار داور به لیموچی به دلیل شبیه‌سازی در وقت‌های اضافه گفت: این اخطار درست بود و مهاجم آلومینیوم تمارض کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • چشمه‌ای کیهانی که فضا را با موادی معادل ۵۰ میلیون برابر جرم خورشید آلوده می‌کند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی