Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:19:30 GMT

قرنطینه دسته جمعی برای باشگاه یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۳۴۰۷

باشگاه یوونتوس اعلام کرد که ۱۲۱ نفر از اعضایش به دلیل ویروس کرونا به قرنطینه رفته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که باشگاه یوونتوس به شکل رسمی اعلام کرد که مدافع این تیم یعنی دنیله روگانی به ویروس کرونا مبتلا شده است. بعد از این اتفاق نگرانی بزرگی مبنی بر احتمال مبتلا شدن سایر بازیکنان بیانکونری نیز به وجود آمد تا جایی که کریستیانو رونالدو که به کشور پرتغال سفر کرده بود در همان جا باقی ماند و به ایتالیا برنگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا باشگاه یوونتوس به شکل رسمی اعلام کرده که ۱۲۱ نفر از اعضا و کارکنانش بعد از خبر ابتلای دنیله روگانی به ویروس کرونا به قرنطینه رفته اند و طی روزهای آینده نیز آزمایشات لازم روی آنها انجام خواهد شد.

 

 

 

 

ویروس کرونا به یک دردسر بزرگ در دنیا تبدیل شده و ایتالیا یکی از کشورهایی است که بیشترین آمار مبتلا به این ویروس را به ثبت رسانده است. همچنین این ویروس کلیه مسابقات ورزشی این کشور و به خصوص فوتبال را تحت تاثیر قرار داده تا جایی که بعد از دربی یوونتوس و اینتر همه بازی های سری آ به حالت تعلیق درآمده است.

یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس باشگاه یوونتوس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود

به گزارش همشهری آنلان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تاکید بر اینکه شرب خمر از گناهان بزرگ بوده و باید از آن دوری کرد، اظهار داشت: این زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنید، و در این خصوص باید برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن عواقب دینی و شرعی شرب و خمر افزود: در جامعه اسلامی شراب خواری حرام بوده و فرمان خداوند بر این است که در خصوص این مجالس باید تذکر و جلوگیری شود.

حسینی با بیان اینکه کسانی که با خداوند مخالفت می‌کنند کیفری سخت در انتظار آن‌ها بوده و رعایت تقوی و دوری از گناه ضرورت دارد، ابراز کرد: وجود امام ضرورتی برای جامعه بوده و اگر امام نباشد نظام تکوین و تشریع از بین خواهد رفت و بدون شک بر زندگی اثر دارد.

وی خاطرنشان کرد: وجود امام برای نظام آفرینش حجت بوده و در کنار قران وجود امام برای هدایت و رفع مسائل لازم و ضروری است.

حسینی با اشاره به اینکه امام جعفر صادق (ع)انقلاب بزرگی در مذهب ایجاد و اساتید زیادی برای ترویج دین تربیت کردند، با برشمردن خصوصیات امام ابراز داشت: خداست که تاج امامت را بر سر شخص می‌گذارد چرا که امام از خطاها مبرا و مافوق تصورات انسان‌ها است.

وی خصلت دیگر امامان را علم لدنی عنوان کرد و گفت: علم امام متصل به علم الهی است و همه عالم زیر نظر اوست و باید به حجت خداوند ایمان داشته باشیم.

حسینی با تبریک روز ماما و روز جهانی هلال احمر بیان کرد: امدادگران در لحظات سخت در کنار مردم هستند و از زحمات آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 849051 برچسب‌ها ائمه جمعه - امام جمعه خبر ویژه پزشکی

دیگر خبرها

  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود