Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@08:53:06 GMT

شایعه عجیب در آلمان؛ دوشنبه، روز پایانی بوندسلیگا؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۳۴۶۸

شایعه عجیب در آلمان؛ دوشنبه، روز پایانی بوندسلیگا؟

شایعه ای درباره احتمال لغو کامل بازی های بوندسلیگا در فصل جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا به گوش رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که یک ویروس مهم ترین اخبار مربوط به فوتبال را به خود اختصاص دهد اما حالا این اتفاق رخ داده و با گسترش عجیب و غریب کرونا در اروپا بازی های زیادی در سطح قاره لغو یا بدون حضور تماشاگران برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حال حاضر لیگ های اسپانیا، ایتالیا، هلند و پرتغال به حالت تعلیق درآمده است. همچنین ساعتی پیش مشخص شد که دو دیدار مهم هفته آینده لیگ قهرمانان اروپا نیز به تعویق افتاده است. بحث دیگر مربوط به رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ است که با این شرایط برگزاری آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

 

 

 

اما یکی از کشورهایی که هنوز لیگ داخلی خود را به حالت تعلیق در نیاورده، آلمان است. با این وجود امروز شایعه عجیبی درباره بوندسلیگا مطرح شده است. بر اساس شایعات این احتمال وجود دارد که روز دوشنبه، رقابت‌های بوندسلیگا به طور کامل پایان پیدا کند. همچنین گفته می شود که در صورت رخ دادن چنین اتفاقی چهار تیم اول به لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهند کرد و هیچ تیمی نیز به دسته پایین تر سقوط نمی کند تا رقابت های فصل ۲۱- ۲۰۲۰ با تعداد تیم های بیشتری برگزار شود.

 

با این وجود چنین اظهار نظری فعلا در حد شایعه است و باید منتظر ماند و دید که واکنش فدراسیون فوتبال آلمان به این اخبار چه خواهد بود.

ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیداری حساس و مهم از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا، امروز عصر و در استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا، تیم فوتبال ناپولی میزبان رم بود. قهرمان فصل قبل گذشته مسابقات که در وضعیت عجیبی به سر می‌برد، در رتبه هشتم ایستاده و رم برای قطعی کردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کرد.

در این رقابت حساس ایتالیایی، سردار آزمون موفق شد، در دقیقه ۵۹ بازی برای تیمش پنالتی بگیرد، که این پنالتی با ضربه دیبالا تبدیل به گل شد.همچنین تامی آبراهام موفق شد با گل در دقیقه ۸۸ بازی، تیمش را از شکست نجات دهد.

در ترکیب ناپولی، ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴، و ویکتور اوسیمن در دقیقه ۸۴ این رقابت موفق به گلزنی برای ناپلی ها شدند و بدین ترتیب این رقابت حساس ایتالیایی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900751

دیگر خبرها

  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم در ایران!
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت