Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شیروان گفت: به منظور رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا، ایستگاه های کنترل و تب سنجی در مبادی ورودی روستای خانلق، شهرهای زیارت، لوجلی و قوشخانه دایر می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «امین رضا مرآتی» پنج شنبه شب در جلسه مشترک کمیته پیشگیری و کنترل بیماری کرونا و شورای تامین شیروان در رابطه با مقابله با شیوع کرونا اظهار داشت: مقرر شد ادارات دولتی و غیردولتی و بانک ها، پیش بینی امکانات شستشوی دست و ضدعفونی را برای ارباب رجوع فراهم نمایند و دستکش های یک‌بار مصرف در اختیار آنان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شیروان گفت: همچنین هماهنگی های لازم جهت ضدعفونی میدان دام به صورت آزمایشی در فرصت دو روزه انجام شد که در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی اعلام شده نسبت به تعطیلی میدان عرضه دام به منظور  نکات پیشگیرانه بهداشتی صورت خواهد گرفت.

 

مرآتی افزود: تردد وسیله نقلیه از چهار راه ابن سینا به داخل کوچه خانلق از ساعت 19 تا 7 صبح ممنوع می باشد و با توجه به تمرکز جمعیتی در کوچه خانلق، مصوب شد این خیابان توسط شهرداری به صورت مستمر ضدعفونی شود.

 

وی بیان داشت: همچنین اتاق اصناف و اداره صمت نظارت های لازم را در جهت جلوگیری از تجمع ها داشته باشند چرا که در صورت عدم اصلاح، خیابان مذکور مسدود خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه کلیه پاساژهای سطح شهر تا اطلاع ثانوی از ساعت ۱۸ به بعد تعطیل خواهند بود، عنوان کرد: کلیه سوپر مارکت ها موظف شده اند که نسبت به ضدعفونی محل کسب اقدام نموده و استفاده از ماسک و دستکش برای متصدیان اجباری خواهد بود.

 

نخستین ابتلای قطعی به ویروس کرونا در خراسان شمالی ۱۲ اسفند گزارش شد که در مدت ۱۰ روز این تعداد به ۴۵ مورد رسیده و جان ۴ نفر را نیز در استان گرفته است.

 

رعایت دقیق نکات و اصول بهداشتی و ماندن در خانه، مهمترین توصیه پزشکان برای در امان ماندن از این ویروس مهلک است.   

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایستگاه تب سنجی فرماندار شیروان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، می‌توانند جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

طبق اطلاعیه سامانه در رابطه با این مرحله از عرضه خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند، می‌توانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

کد خبر 6097916 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان