Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@14:13:22 GMT

احتمال تعویق تعطیلات نوروز ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۳۷۷۰

 محمدرضا رضایی‌کوچی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور  از تهیه طرحی در مجلس برای جایگزینی تعطیلات نوروزی به پس از رفع خطر ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه اخیراً کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور در خصوص تخصیص سهمیه بنزین نوروزی تصمیماتی اتخاذ کرده و مصوبه‌ای در این خصوص داشت بر این اساس مقرر شده بود به ازای هر کارت سوخت ۱۲۰ لیتر بنزین اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- وی افزود: با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع ویروس کرونا بین مردم، جامعه عملاً امکان استفاده از این سهمیه را ندارد چرا که به طور کلی سفر و عبور و مرور بین‌شهری ممنوع شده و حتی ما توصیه می‌کنیم مردم در این ایام تا حد امکان از سفر پرهیز کنند.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور ادامه داد: بنابر توضیحات مذکور در کمیسیون تلفیق ما موضوع استفاده از سهمیه بنزین و شارژ کارت‌های سوخت را در زمان دیگری پس از ایام نوروز مطرح کردیم که اعضای کمیسیون به صورت شفاهی و کلی با آن موافقت کردند و بنابر این مقرر شد تصمیمات اساسی در خصوص زمان شارژ کارت‌ها اتخاذ شود.

وی بر همین اساس اضافه کرد: همچنین با توجه به اینکه مردم امکان استفاده از تعطیلات نوروزی را در فروردین ماه ندارند و برای حفظ سلامتی‌شان ناچار در ماندن خانه‌هایشان هستند، بنابر این ما پیشنهاد موکول کردن تعطیلات دو هفته‌ای نوروز را به زمان دیگر مطرح کردیم.

رضایی‌کوچی در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه برخی اعضای هیأت رئیسه و کارشناسان در بیرون از مجلس از پیشنهادمان استقبال کرده‌اند بر این اساس درصدد عملیاتی شدن طرح مذکور هستیم.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: با توجه به نظر کارشناسی در این خصوص و موافقت‌های صورت گرفته باید طرح لازم برای موکول کردن تعطیلات نوروزی به ایام دیگر پس از رفع ویروس کرونا و اتمام این شرایط به مجلس ارائه شده تا این طرح عملیاتی شود، لذا در حال تهیه این طرح هستیم.

وی در توضیح جزئیات طرح تأخیر تعطیلات نوروزی به زمان پس از رفع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: هنوز زمان دقیق استفاده از تعطیلات نوروزی و همچنین سهمیه نوروزی بنزین برای مردم مشخص نیست، اما آنچه که ما مطرح کرده‌ایم پس از اتمام زمان شیوع بیماری کرونا و رفع این ویروس در زمان احتمالی خرداد ماه و یا اوایل تیرماه خواهد بود؛ یعنی مردم عملاً بتوانند به صورت آزادانه و با خیال راحت از طرح بنزین و تعطیلات خود به نحو احسن استفاده کرده و به سفر بروند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلات نوروزی تعطیلات نوروزی نوروز ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به ختافه پیوست و از زمان حضور در این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و موثر آنها تبدیل شود.

عملکرد خوب و در رقابت‌های این فصل لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس را جلب کرد و گفته شده بود که مذاکراتی با مدیر برنامه او از سوی این سه باشگاه انجام شده است اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد برنامه دیگری برای این بازیکن دارد.

روزنامه تایمز خبر داده است که این ستاره انگلیسی توانسته است بار دیگر توجه مدیران یونایتد را جلب کند و اگر پیشنهاد بسیار قابل توجهی برای او به دست آنها نرسد، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، پیش از این به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرینوود گرفته نشده است. هرچند شرایط مالی یونایتد و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که احتمال فروش چند بازیکن از جمله او در این تابستان وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | هشدار برای آبگرفتگی تهران صادر شد
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • هشدار تندباد و گرد و خاک برای خوزستان
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت