Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا در توافق با کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، تصمیمات جدیدی را اتخاذ کرد. ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزاش خبرگزاری تسنیم، در جلسه ویژه بین کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی  و فیفا، مقرر شد به خاطر تهدیدات ویروس کرونا، بازی‌های انتخابی جام‌جهانی 2022  در این منطقه بین روزهای 23 تا 31 مارس لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه صادر شده از سوی فیفا، ضمن اعلام این مطلب از اعلام تاریخ جدید برای برگزاری این دور از رقابت‌ها طی روزهای آتی گفته شده است.

لغو جام‌جهانی فوتوالی برزیل به‌دلیل شیوع کرونا

 

انتهای پیام/

 

 

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فیفا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیفا فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب جدید AFC به فوتسال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتسال ایران ثابت‌قدم خطاب کرد.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان به برتری 6 بر یک رسید و توانست راهی نیمه نهایی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به پیروزی ایران نوشت که «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن پیروزی پرگل ایران برابر کره‌جنوبی

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا