Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@22:10:45 GMT

آمریکا باز هم از گزینه‌های روی میز حرف زد!

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۳۸۲۱

آمریکا باز هم از گزینه‌های روی میز حرف زد!

به گزارش رویترز، «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا روز پنج‌شنبه در یک نشست خبری اعلام کرد کشورش همه گزینه‌های لازم برای جلوگیری از تکرار حملات اخیر علیه نیروهای آمریکایی مستقر در عراق را روی میز دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مارک اسپر در واکنش به حمله راکتی اخیر به پایگاه نظامی التاجی بغداد که به کشته شدن دست‌کم دو آمریکایی و یک انگلیسی انجامید، به خبرنگاران گفت: «اجازه دهید صراحتاً اعلام کنم که ایالات متحده حمله علیه شهروندان و منافع خود و متحدانش را تحمل نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «همه گزینه‌ها روی میز است و ما با متحدانمان برای پاسخگو کردن عوامل حمله و همچنین حفظ بازدارندگی در منطقه تلاش می‌کنیم.»

شامگاه چهارشنبه در حوالی ساعت 8 شب به وقت محلی، 15 راکت به پایگاه نظامی التاجی در شمال بغداد اصابت کرد که طی این حمله راکتی دست‌کم 2 آمریکایی و یک انگلیسی کشته شده‌اند. تعداد زخمی‌های این حمله نیز در ابتدا 12 نفر اعلام شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عراق آمریکا حمله راکتی پایگاه نظامی آمریکا مارک اسپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

در این حمله ارتش رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی در جاده میدون در جنوب لبنان هدف قرار گرفت، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف به شهادت رسیدند.

به گزارش منابع لبنانی، شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود