Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، در حالی که سازمان بهداشت جهانی، کرونا را بیماری فراگیر جهانی اعلام کرده، بحرین به تبعیت از سیاست ضدایرانی دولت سعودی، تهران را به شیوع این ویروس متهم کرد.

«راشد بن عبدالله» وزیر کشور بحرین در نشست مشترک با نمایندگان پارلمان این کشور، تلاش کرد ایران را متهم اصلی شیوع کرونا جلوه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه بحرینی «اخبار الوطن» او ادعا کرد که ایران دست به پنهانکاری در خصوص شوع ویروس کرونا در ابتدای امر زده و با این اقدام موجب شیوع این ویروس در خارج از مرزهایش شده است.

وزیر کشور بحرین در سخنان عجیبی مدعی شد که این پنهانکاری ادعایی از سوی ایران نوعی از حمله بیولوژیک است که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد.

راشد بن عبدالله همچنین ادعا کرد که بحرین توانسته در برخورد با این بیماری موفقیت‌آمیز عمل کند و در ادامه از بهداشت جهانی برای کمک به این کشور تقدیر کرد.

او اتهامات دیگری نیز به ایران نسبت داد و همچون دولت سعودی گفت که ایران موجب شده است تا این ویروس به راحتی به خارج از مرزهای ایران سرایت کند.

دولت سعودی نیز تا کنون در دو مرتبه ایران را عامل انتشار ویروس کرونا معرفی کرده که وزارت خارجه ایران نیز پاسخ ریاض را داده است. 

کد خبر 492161 برچسب‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد

 اسد و الزیانی در این دیدار، روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن و «تلاش‌های بحرین برای برگزاری موفق نشست سران عرب را که قرار است ماه آینده (میلادی) برگزار شود»، بررسی کردند.

وزیر خارجه بحرین و رئیس‌جمهور سوریه مهمترین موضوعات مندرج در دستورکار این نشست را بررسی کردند؛ به نحوی که در راستای منافع مشترک کشور‌های عربی باشد و با چالش‌های کنونی نیز مقابله کند.

بشار اسد خطاب به الزیانی گفت که باید همبستگی کشور‌های عربی و اقدامات مشترک بین آنان تقویت شود تا ثبات در منطقه برقرار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال