Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان گفت: اوج برنامه‌ها و اکثر رویدادها و مسابقات ما در اسفند و فروردین‌ ماه برنامه‌ریزی شده بود که متاسفانه با شیوع ویروس جدید، این برنامه‌ها نیمه‌تمام باقی ماند و تا زمانی که پیست باز بود تقریبا تمام برنامه‌هایی که در تقویم ورزشی خود داشتیم را عملی کردیم.

محمود یسیلیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره عملکرد هیأت اسکی استان در سال ۹۸ اظهار داشت: متأسفانه اوج برنامه‌ها و اکثر رویدادها و مسابقات ما در اسفند و فروردین‌ ماه برنامه‌ریزی شده بود که متاسفانه با شیوع ویروس جدید، این برنامه‌ها نیمه‌تمام باقی ماند و تا زمانی که پیست باز بود تقریبا تمام برنامه‌هایی که در تقویم ورزشی خود داشتیم را عملی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان ادامه داد: نسبتا وضعیت ما در مقایسه با سایر استان‌ها خیلی خوب بود و در برابر برنامه خود که تدوین کرده بودیم، تقریبا محقق شد؛ ولی با شیوع کرونا خیلی از برنامه‌های ما برگزار نشد و نتوانستیم، گرچه برنامه‌های استانی را اجرا کردیم و در بحث اعزام مسابقات کشوری به دلیل اینکه هیچ مسابقه‌ای برگزار نشد، اعزامی نداشتیم.

وی ادامه داد: تمام پیست‌های کشور در حال حاضر تعطیل می‌شود، مسابقات کشوری و کلاس‌های داوری را نیز در نظر داشنی که آن‌ها هم به دلیل شرایط موجود لغو شدند.

یسیلیانی درباره مهمترین برنامه هیأت اسکی استان در سال 99 اظهار داشت: عمده تمرکز ما در سال آینده بر روی استعدادیابی خواهد بود و در سه رشته آلپاین، اسنوبورد و صحرانوردی فعالیت خواهیم داشت؛ ضمنا برنامه داریم که اسکی روی چمن را نیز راه‌اندازی کنیم که اسکی روی چمن در پارک صفه توسعه خواهد یافت.

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان درباره مهمترین رویداد اسکی استان اصفهان گفت: اولین ورزشکار در رشته آلپاین به نام حامد عطایی از استان عضو تیم ملی شد و قرار بود در مسابقات آسیایی عضو تیم ملی باشد که به علت لغو شدن این مسابقات امکان حضور پیدا نکرد؛ برنامه‌های استعدادیابی ما نیز برنامه‌های شاخصی بودند و برنامه استعدایابی رشته اسنوبورد را نیز در فریدونشهر میزبانی کردیم.

وی درباره توسعه پیست اسکی فریدونشهر تصریح کرد: پیست اسکی در سال 83 توسط اداره کل ورزش و جوانان اصفهان احداث شده و توسعه هم داشته است؛ منتهی توسعه این پیست همانند آنچه مد نظر داشته‌ایم نبوده است؛ در دوسال گذشته پیست به بخش خصوصی واگذار شده است که به دلیل مشکلات واگذاری اراضی موضوع مغفول مانده که لازم است مسؤولان فریدونشهر در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

یسیلیانی ادامه داد: مراحلی از توسعه این پیست انجام شده، اما به دلیل اینکه واگذاری زمین محدود بوده است، خیلی از امور قابل انجام نیست و سرمایه‌گذارها با وضعیت کنونی به موضوع ورود پیدا نمی‌کنند؛ موضوع وابسته به حمایت مسؤولان شهرستانی برای آزادسازی 80 هکتار زمین است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان ورزشی کرونا اسکی اسکی استان اصفهان هیأت اسکی استان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی

آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ میهمان اودینزه است. ادامه‌ این بازی از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فریولی دنبال می شود. ترکیب دو تیم برای ۱۹ دقیقه پایانی به شرح زیر است:

ترکیب اودینزه

 

ترکیب رم

۴ ۴ ۲ / اسویلار، آنجلینو، اسمالینگ، مانچینی، کارسدورپ، اسپیناتزولا، کریستانته، پلگرینی، دیبالا، آبراهام، آزمون

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان