Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@10:47:39 GMT

عدم پرداخت پول توسط خودپردازهای خراسان رضوی قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۴۲۶۵

عدم پرداخت پول توسط خودپردازهای خراسان رضوی قوت گرفت

حسن مونسان روز جمعه در گفت  و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی به تمامی بانکهای کشور بر طبق مطالعات علمی انجام شده و مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یکی از مراکز بسیار مستعد برای انتقال ویروس کرونا، نقل و انتقال فیزیکی وجوه نقد شامل اسکناس، ایران چک و مسکوکات است لذا به جهت حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از انتقال بیماری دستورالعملی در این زمینه تعریف و ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: امسال پول نو در شعب بانکهای استان خراسان رضوی توزیع نمی شود و همچنین از مبادلات نقدی در بانکها اجتناب و از دریافت و پرداخت هر گونه وجوه نقد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خودداری می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی گفت: این بخشنامه از روز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه جاری به بانکها ابلاغ شده است و در این راستا از دریافت و پرداخت وجوه نقد توسط باجه‌های بانکی خودداری می‌شود لذا مردم باید از ابزارهای جایگزین الکترونیکی و سامانه‌های بانکی برای مبادلات خود استفاده کنند.

مونسان افزود: در عین حال دستگاه‌های خود دریافت وجه نقد در برخی شعب بانکها فعال است و مردم می‌توانند در موارد ضروری از آنها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دست زدن به وجوه نقد بسیار برای فرد، خانواده و جامعه خطرناک است ادامه داد: توصیه می‌شود مردم در بازار، مراکز تجاری و پمپ بنزین نیز از دست به دست کردن وجوه نقد خودداری کنند.

دبیر شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی بدون ذکر آمار گفت: تاکنون چندین تن از کارکنان شبکه بانکی کشور به همین علت به بیماری کرونا مبتلا شده و فوت کرده اند و هم اکنون نیز چند تن از کارکنان بانکهای استان خراسان رضوی نیز بر اثر ابتلا به این ویروس در بیمارستان بستری شده‌اند اما خوشبختانه تا کنون از میان کارکنان بانکهای استان مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا نداشته‌ایم.
مونسان افزود: به همین دلیل به احتمال زیاد طی روزهای آینده از پرداخت وجه نقد توسط دستگاه‌های خودپرداز نیز جلوگیری شود و انجام مبادلات صرفا از طریق پرداخت الکترونیکی انجام شود.

شعبه‌های ۳۸ بانک و موسسه مالی اعتباری در خراسان رضوی فعالیت دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کارتخوان مشهد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بانک مرکزی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کارتخوان مشهد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بانک مرکزی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا کارتخوان مشهد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بانک مرکزی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خراسان رضوی وجوه نقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: اراضی ملی شهرستان طرقبه و شاندیز به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان رفع تصرف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، وحید داعی در جمع خبرنگاران از خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی به مساحت 13 هزار و 580 مترمربع بالغ بر 34 میلیارد و 960 میلیون تومان در شهرستان طرقبه و شاندیز خبر داد و گفت: اشخاصی غیرقانونی در اراضی ملی واقع در طرقدر، جاغرق و ابرده علیا شهرستان طرقبه و شاندیز به خاک‌برداری، تخریب، دیوارچینی و نهال‌کاری اقدام کرده بودند.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و طبق آرای صادره از مراجع قضایی خلع ید 13 هزار و 580 مترمربع از این اراضی صورت گرفت و این اراضی ملی به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره 05137650179 و سامانه تلفن گویای 4 رقمی 1656 تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور