Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@22:56:48 GMT

بی خوابی مردم ووهان چین از یک اتفاق خنده دار

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۴۲۸۳

بی خوابی مردم ووهان چین از یک اتفاق خنده دار

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

    #مثبت_کرونا؛ خبر‌های امیدبخش ۲۲ اسفند     زمان پایان کرونا از نظر دانشمند کاشف سارس     واکنش رهبر انقلاب به احتمال حمله بیولوژیکی بودن کرونا     عمر ویروس کرونا روی اجسام مختلف چقدر است؟     وقتی از نظر بی بی سی فقط ایرانی‌ها به کرونا مبتلا شده‌اند     وقتی فسقلی ۴ ساله چینی به ایرانیان محبت می‌کند + فیلم     پذیرایی جالب شامپانزه از لاک پشت با میوه + فیلم     جزییات فرود اضطراری پرواز تهران مشهد به خاطر مسافر بیمار     بی خوابی مردم ووهان چین از یک اتفاق خنده دار + فیلم

 

  مصدومیت ۳ نوجوان بر اثر انفجار مواد محترقه

 

تصویری متفاوت از یک نوجوان در روز‌های کرونایی
تبدیل انسان به جاصابونی فقط از سعودی‌ها برمی‌آید
وزیر ارتباطات برزیل بعد از دیدار با ترامپ کرونا گرفت
عرضه ماسک در داروخانه‌ها آزاد شد
مقصد بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی کجاست؟
ادعای پکن از احتمال انتقال کرونا توسط ارتش آمریکا به چین

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران حمله بیولوژیکی حسن قزوینی کریم همتی پایگاه نظامی التاجی صندوق بین المللی پول اخبار خوب سارس پایان کرونا حمله بیولوژیکی رهبر انقلاب کروناویروس عمر کرونا بی بی سی چین لاک پشت حیوانات فرود اضطراری خنده دار ووهان مواد محترقه نوجوان ضد عفونی جهادی عربستان سعودی ماسک برزیل هواپیمای اوکراینی پکن فرود اضطراری تابناک جوان کروناویروس کرونا در ایران حمله بیولوژیکی حسن قزوینی کریم همتی پایگاه نظامی التاجی صندوق بین المللی پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»   به گزارش عصر ایران؛ احمد علیرضابیگی به روزنامه هم میهن گفت: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»   علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد.   وی افزود: رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها  عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمل و نقل فوری- چینی عصبانیت روزنامه شهرداری از افشای قرارداد پنهانی زاکانی قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟

دیگر خبرها

  • شعار شدید روحانیون علیه علیرضا پناهیان و خنده او!
  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آسیب های بی خوابی و شب بیداری
  • اتفاق عجیب در مراسم خاکسپاری | وقتی حاضران زیر خاک دفن می‌شوند! + ویدئو
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • ۵ مورد از معایب بی‌خوابی و شب‌بیداری را بدانید
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)