Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-08@23:38:51 GMT

معرفی مرسدس ‌ای کلاس جدید به صورت مجازی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۴۴۹۹

معرفی مرسدس ‌ای کلاس جدید به صورت مجازی

معرفی ای کلاس جدید مرسدس بنز در حالی انجام شد که لغو این نمایشگاه خودرو ژنو به صورت مجازی برگزار شد.

شرکت مرسدس بنز برای نمایشگاه خودرو امسال برنامه‌های زیادی ترتیب داده بود که با لغو این نمایشگاه مجبور شد یکی از آن برنامه‌ها را به صورت مجازی برگزار کند.

 

معرفی ای کلاس جدید مرسدس بنز در حالی انجام شد که این خودرو تغییرات زیادی را به خود دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کلاس از مرسدس بنز از قدیم از مهمترین محصولات این شرکت بوده است.

 

این خودرو مرزی بین خودروهای «سی کلاس» و «اس کلاس» است. در این اتومبیل  چراغ‌های اصلی، سپرها، جلو پنجره و چراغ‌های عقب تغییر کرده و این خودرو بسیار شبیه مدل CLS شده است. در این خودرو همچنین از طیف متنوعی از موتورهای گوناگون استفاده شده است.

 

موتورهای بنزینی این خودرو قدرتی بین ۱۵۶ تا ۳۶۷ و مدل‌های دیزلی قدرتی بین ۱۶۰ تا ۳۳۰ اسب بخار دارند.

 

در برخی مدل‌ها این کلاس، مرسدس بنز ازتکنولوژی اکو بوست استفاده می‌کند در این فناوری زمانی که خودرو نیاز به شتاب بیشتری دارد یک موتور برقی  وارد مدار می‌شود.

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: مرسدس بنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان آغاز شده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی چهارشنبه شب در نشست با نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان تنگستان با استاندار بوشهر اظهار داشت: با نگاه عدالت محوری ریاست محترم جمهور و پیگیری و پشتیبانی خوب استاندار بوشهر از شهرستان کارهای بسیار خوب و جامعی صورت گرفته است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: یکی از اقدامات بسیار ارزشمندی که در شهرستان تنگستان انجام شده الحاق ۱۵۰ هکتار به محدود شهرهای اهرم و دلوار و ۳۰۰ هکتار به محدوده روستاهای تنگستان در حوزه مسکن اضافه شده است.

وی ادامه داد: در بحث مقاوم سازی مسکن در شهرستان تنگستان از ابتدای دولت که ۵۳ درصد بود از نظر مقام سازی از شهرستان‌های ضعیف استان بودیم ولی اکنون مقاوم سازی مسکن در تنگستان به ۶۳ درصد ارتقا یافته است.

وی از احداث ۲ هزار واحد مسکن در قالب مسکن شهر و روستایی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان در تنگستان خبر داد که بیش از هزار و ۱۰۰ ۳ واحد آن مراحل پرداخت تسهیلات آن در حال انجام است.

لطفی یاد آور شد: طی ۳۳ ماه گذشته در دولت سیزدهم در بحث ساماندهی کوچه و معابر شهری روستایی در تنگستان کارهای بسیار خوبی صورت گرفته که اغلب کوچه و معابر روستایی تنگستان آسفالت شده است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در بحث بهینه سازی مصرف پایش و ذخیره سازی آب شرب شهرستان کارهای شاخص خوبی با انتقال چهار خط آب به تنگستان از چغادک به بنه گز، چاهکوتاه به گلنگون، خط انتقال رستمی و ترمیمی و توسعه شبکه انتقال آب روستایی صورت گرفته است.

وی یاد ور شد: در حوزه آب تنگستان یکی از کارهای بسیار خوبی که در این دولت صورت گفت سد بااوش است که در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

لطفی ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب تنگستان بحث اسکله، گمرک و تجارت است طی ۳۲ ماه گذشت در دو و سه اسکله و بنادر کارها مهم در حوزه روشنایی، بارانداز و فنی صورت گرفته است.

فرماندار تنگستان افزود: یکی از کارها و نیازها اساسی که در شهرستان در ابتدای دولت صورت گرفته است مطالعه و بحث مدارس تخریبی در تنگستان بوده که بیشترین آمار داشت و یک برنامه ریزی خیلی خوب و با پشتیبانی استاندار بوشهر ۱۰ مدرسه تکمیل و به بهره بداری رسید و اخیر نیز احداث ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه اقتصادی شهرستان تنگستان در بخش گردشگری و ظرفیت‌های آبزی پروری؛ صید و صیادی کارهای بسیار خوبی انجام شده است

کد خبر 6100991

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان آغاز شده است
  • طراحی داخلی خودرو؛ بررسی خودروهای سدان، SUV و اسپرت
  • در‌های نمایشگاه کتاب باز شد
  • وزیر ارشاد: در سامانه مجازی نمایشگاه با تخفیف کتاب بخرید
  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود
  • تعرفه‌های پستی بخش مجازی نمایشگاه کتاب اعلام شد
  • خودروی مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)