Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:50:23 GMT

مخالفت با درخواست رقیب ازبک شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۴۵۵۰

مخالفت با درخواست رقیب ازبک شهرخودرو

با وجود درخواست رقیب ازبک شهرخودرو برای لغو بازی های باشگاهی این کشور، فدراسیون ازبکستان برنامه هفته سوم را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بحران کروناویروس هنوز با شدتی که کشورهای جهان اعم از آسیا،اروپا و آمریکا را در برگرفته هنوز به کشورهای آسیای میانه حمله نکرده است. یکی از این کشورها ازبکستان محسوب می شود که با وجود ترس از این بحران بدون وقفه در حال برگزاری فصل جدید سوپرلیگ خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاختاکور صدرنشین رقابت ها و رقیب آسیایی شهرخودرو از جمله باشگاه هایی بود که به نوشته"اسپورت ازبک"خواستار تعویق رقابت ها تا اطلاع ثانوی به خاطر کروناویروس شده بود اما فدراسیون فوتبال ازبکستان با مخالفت صریح با این درخواست برنامه هفته سوم لیگ ازبک را اعلام کرد تا تعطیلی فعلا منتفی شود.


در حال حاضر با گذشت دو هفته از سوپرلیگ ازبکستان پاختاکور تنها نماینده این کشور در لیگ قهرمانان آسیا با دو برد و تفاضل گل بهتر بالاتر از همه تیم ها صدرنشین و در صدد دفاع از عنوان قهرمانی خود است.

شهر خودرو پاختاکور ویروس کرونا ازبکستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو پاختاکور ویروس کرونا ازبکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود.

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

258 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901418

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال