Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید میررحیمی در گفتگو با خبرنگار مهربا اشاره به اینکه «کرونا» باعث لغو مرحله نخست کاپ آسیا در تایلند (اسفندماه) و مرحله دوم  کاپ جهانی در چین (اردیبهشت ماه ۹۹) شد، گفت: با این حال روند تمرینات تیم ملی تیروکمان و اردونشینان این تیم لغو نشده است اگرچه به خاطر مقابله با ویروس کرونا مجبور هستیم با شرایطی خاص پیگیر این تمرینات باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعضای تیم ملی تیروکمان در منزل خود یا هر فضایی که استانداردهای بهداشتی لازم را برای مقابله با کرونا داشته باشد، تمرینات‌شان را دنبال می کنند، خاطرنشان کرد: کمانداران تمرینات بدنی و کار با کمان را دنبال می کنند اما مسئله‌ای که خیلی حائز اهمیت است اینکه آنها از شرایط تمرین گروهی و مسابقه تصویرسازی داشته باشند و با این تصویر تمرینات‌شان را انجام دهند. این موضوع به لحاظ روانی تاثیر زیادی می تواند داشته باشد.

سرمربی تیم ملی تیروکمان تصریح کرد: در کل ۹ نفر از کمانداران با این شرایط تمرین می کنند. هر شب در گروهی که ویژه همین شرایط تشکیل شده، از آنها گزارش کار می گیریم و برنامه تمرینی‌شان را ارائه می دهیم. در کل اینکه از طریق فضای مجازی پیگیری وضعیت کمانداران هستم. در صورت نیاز به چک شدن، آنها فیلمی از تمرینات‌شان برایم می فرستند تا طبق آن ارزیابی شوند.

میررحیمی تاکید کرد: کمانداران در محل سکونت‌شان پیگیر تمرینات هستند. آنها در صورت وجود شرایط در منزل شخصی تمرین می کنند و در غیر اینصورت هم در یک محل مورد تایید برنامه ها را اجرا می کنند. درست است که اماکن ورزشی تعطیل هستند اما رئیس فدراسیون (غلامرضا شعبانی بهار) با اداره کل ورزش استان یا شهرستان کمانداران هماهنگی لازم را انجام داده تا در طول روز یکی از سالن ها برای چند ساعت در  اختیارشان گذاشته شود.

وی با تاکید بر اینکه کمانداران تیم ملی روزانه ۳ ساعت تمرین می کنند، تصریح کرد: از آنجایی که کمانداران به صورت انفرادی و در محل های ضدعفونی شده تمرین می کنند، خطری سلامت‌شان را تهدید نمی کند. در کل اینکه تمرین در این شرایط خیلی شبیه اردو و برنامه های آن نیست اما از استراحت مطلق و هیچی بهتر است. به هر حال باید کاری کنیم که اردونشینان اگر پیشرفتی در آمادگی ندارند حداقل افت هم نداشته باشند.

میررحیمی در مورد این شرایط تمرینی و اینکه تا چه زمان ادامه خواهد داشت نیز یادآور شد: اصلا مشخص نیست. تا وقتی که ویروس کرونا سلامت ورزشکاران را تهدید کند چاره ای نداریم جز اینکه با همین روال تمرین داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی تیروکمان در مورد رویدادهایی پیش روی این تیم نیز گفت: در مورد مسابقات لغو شده کاپ آسیا و جهانی هنوز زمان جدید اعلام نشده است. بنابراین فعلا مسابقات جهانی و انتخابی المپیک را داریم که خردادماه در آلمان برگزار می شود. باید با بهترین آمادگی ممکن در این رویداد شرکت داشته باشیم تا بتوانیم از فرصت باقی مانده برای کسب سهمیه المپیک استفاده کنیم.

کد خبر 4874823 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیر و کمان شیوع کرونا کسب سهمیه المپیک تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کسب سهمیه المپیک وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال فیفا باشگاه پرسپولیس بوکس سیامند رحمان محمدحسن انصاریفرد فدراسیون کشتی علی فتح الله زاده کاراته تیم ملی تیروکمان تمرین می کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، آخرین وضعیت مناطق دارای بارش شدید را تشریح کرد و گفت: ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها تشکیل شده است.

حسین ظفری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت استان های سیل زده، افزود: شب گذشته بارش های شدیدی در استان های غربی و  جنوبی کشور داشتیم. در استان خوزستان شهر دزفول میزان بارش ها به ۱۰۷ میلی متر رسید.

وی اظهار کرد: همچنین در ایلام، خوزستان و  چهارمحال و بختیاری راه های عشایری آسیب جدی دیده اند و تعدادی دام نیز تلف شده‌اند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: خوشبختانه تلفات جانی در اثر این بارش ها نداشته‌ایم، اما ارزیابی ها هنوز ادامه دارد. 

ظفری گفت: راه های اصلی باز هستند و تردد در جریان است. 

وی افزود: برق در شهر معمولان استان لرستان نیز قطع شده بود که با همکاری سازمان ها وصل شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: نیروهای امدادی در استان های شمالی، غربی و شمال غربی کشور در حالت آماده باش قرار دارند. 

ظفری با اشاره به آبگرفتگی ها گفت: در بخش هایی از شهرهای، اهواز و ایلام برخی خانه ها دچار آبگرفتگی شدند که ساکنان به مناطق امن انتقال داده شدند.

وی افزود:در استان های ایلام، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری، عده ای از مردم در محاصره سیلاب قرار گرفته بودند که به کمک نیروهای امدادی رهایی یافتند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به بارش تهران ادامه داد: در بازدیدهای میدانی خودم در اطراف تهران مشاهده کردم که تمام نیروهای امدادی اعم از هلال احمر، پلیس، آتش نشانی و اورژانس در آمادگی کامل هستند. 

ظفری گفت: ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها تشکیل شده‌اند. این آمادگی ها تا پایان بارش ها ادامه خواهد داشت و ان‌شاءالله این بارش ها را نیز سپری می کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • سازوکار‌ها و آمادگی‌ها برای اجرای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • عرضه خودرو های وارداتی از فردا یکشنبه
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد