Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:18:09 GMT

دومین وبینار اجتماعی و فرهنگی کرونا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۵۴۳۷

دومین وبینار اجتماعی و فرهنگی کرونا برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به همت دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیه السلام و مرکز مطالعات اجتماعی تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛ دومین وبینار ملی علوم انسانی و اجتماعی و بحران کرونا با موضوع "نهاد دین و بحران جهانی، فرصت‌ها و تهدیدها: دین اجتماعی در محاصره کرونا" برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وبینار علیرضا شجاعی زند (دانشگاه تربیت مدرس)، علی انتظاری (دانشگاه علامه طباطبایی)، کریم خان محمدی (دانشگاه باقرالعلوم (ع))، علیرضا افضلی و نورالدین زندیه (دانشگاه امام صادق (ع))، علی الهی خراسانی (بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی)، محمد کاظمی و علی جعفری (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی)
رسول علم الهدی (دانشگاه امام حسین (ع)) به ارائه بحث می‌پردازند.

این نشست مجازی یکشنبه ۲۵ اسفندماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ برپا می‌شود.

ورود از طریق لینک وبینار در سامانه مجازی دانشگاه امام صادق (ع) خواهد بود.

علاقه مندان برای شرکت در این وبینار باید نام خود را ثبت و به عنوان مهمان وارد شوند.

کد خبر 4876935

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه امام صادق ع پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کنفرانس بین المللی هندوستان سیدهادی خسروشاهی مسلمانان معرفی کتاب سازمان تبلیغات اسلامی معرفی نشریات امام علی ع ازبکستان رادیو گفتگو آیت الله جوادی آملی رضا داوری اردکانی پیام تسلیت قرآن دانشگاه امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سال گذشته به دستور وزیر امور خارجه و با مسؤولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌الملل برگزار شد و امسال نیز دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهر مشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست در مشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین حضور مؤسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین از دیگر موضوعاتی که در این نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه مؤسسات و تشکل‌های مردمی در اقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام‌های مثبتی برداریم.

کد خبر 6088522

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود