Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سیداحمد علم‌الهدی شامگاه گذشته در جلسه ویژه بررسی شیوع ویروس کرونا که به میزبانی آستان قدس رضوی با حضور ‌استاندار خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از مدیران حوزه سلامت برگزار شد، ‌ضمن اهتمام به امور معیشتی مجاوران که به سبب شرایط فعلی در وضعیت خوبی بسر نمی‌برند، اظهاتر داشت: اقدامات آستان قدس رضوی در توزیع بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی برای مردم به‌ویژه حاشیه شهر مشهد مؤثر و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم رعایت مسائل بهداشتی و توجه و توسل به حضرت رضا(ع) از راه دور، عنوان کرد: همه ما باید مردم را به حضور در منازل در جهت کاهش ابتلاء به بیماری ترغیب کنیم.

استاندار خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات آستان قدس رضوی و بیانات نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: شرایط فعلی استان با توجه به اقدامات پیشگیرانه در وضعیت خوبی قرار دارد اما با وجود سیر صعودی شیوع این بیماری در دو هفته آینده، استان خراسان رضوی به ویژه مشهد مقدس به هیچ وجه آماده پذیرش مسافر نیست و همه مسئولان استان باید برای مقابله با این بیماری بسیج شوند.

وی افزود: ستاد پشتیبانی مردمی مبارزه با کرونا را همانند دوران دفاع مقدس راه اندازی شده است و خود را پشتیبان بخش سلامت می دانیم.

در پایان نماینده ولی فقیه در استان، تولیت آستان قدس رضوی و استاندار خراسان رضوی با تاکید بر نظر علما و مراجع مبنی بر رعایت مسائل بهداشتی و سفارش لازم در خصوص زیارت حضرت رضا(ع) از راه دور و همچنین اطلاعیه آستان قدس رضوی در رابطه با عدم برگزاری مراسم سال تحویل، از همه مردم عزیز و ولایتمدار کشور خواستند در راستای توصیه وزارت بهداشت از سفر به مشهد مقدس و زیارت حضوری بارگاه منور رضوی خودداری کنند.

2727

کد خبر 1364298

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید احمد علم الهدی ویروس کرونا استاندار خراسان رضوی آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم

به گزارش قدس آنلاین؛  حجت الاسلام و المسلمین جلیل علی نژاد روز یکشنبه در شورای اداری خوزستان اظهار کرد: توجه استاندار خوزستان به مسائل فرهنگی بسیار ستودنی بوده و امیدوارم که بتوانیم در مسیر تحکیم معارف و برکات اهل بیت (ع) گام برداریم.

وی با بیان اینکه خوزستان و اهواز دروازه تشیع است افزود: مردم ایران با ورود امام رضا (ع) به مذهب تشیع روی آورده و به برکت ایشان هر ساله میلیون ها زائر حسینی عازم کربلا می شوند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان خوزستان گفت: به همت آستان قدس رضوی در ایام کرونا، سیل، بازسازی مساکن و اشتغال اقدامات موثری انجام شد و این روند همچنان در حال انجام است.

وی با اشاره به پرداخت ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از سوی آستان قدس رضوی به استان خوزستان بیان کرد: با تزریق این اعتبار و به کمک سپاه و استانداری در شعیبیه خوزستان کارهای خوبی صدرت گرفت تا حدی که مهاجرت معکوس از شوشتر به این منطقه صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد افزود: کانون های خوزستان در مسائل آموزشی اقدامات موثری انجام داده همچنین در اهدای جهیزیه به خوبی عمل کردند.

وی به جشن های زیر سایه خورشید در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: بنا نداریم که این جشن ها به صورت دولتی انجام شود بلکه جلوه مردمی بودن آن بسیار مهم است. هر جا مردم را وارد صحنه کردیم پیروز میدان بودیم و این روند باید ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد