Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@12:02:53 GMT

پزشکان بابلی برای شکست کرونا دست به جیب شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۵۸۱۱

پزشکان بابلی برای شکست کرونا دست به جیب شدند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، خیرین بابل که در این روزها میدان دار مبارزه با ویروس کرونا هستند در این میان دندانپزشکان دانشکده علوم‌پزشکی بابل نیز با تهیه اقلام مورد نیاز بیمارستان‌هایی که بیماران کرونایی در آن بستری هستند به کمک هم صنفان خود برای شکست این ویروس آمدند.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل، استان مازندران گفت: با مشورت و همفکری و همت اساتید دانشکده و دندانپزشکان بابل برایتهیه ماسک و لباس برای پرستاران و پزشکان از جان گذشته بیمارستان‌های بابل، فراخوانی در بین همکاران و همچنین اساتید دانشکده دندانپزشکی به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر احسان موعودی افزود: در این اقدام مبلغ حدود ۹۴ میلون تومان جمع‌آوری شد.

وی بیان کرد: در قدم اول تعداد ۵۰۰ عدد ماسک N ۹۹ تهیه شد که تحویل بیمارستان روحانی شد.

وی افزود: در قدم بعدی تعداد ۲ هزار عدد ماسک N ۹۹ و۵۰۰ عدد ماسک N۹۵ تهیه شد که بین بیمارستانهای روحانی و یحیی نژاد تقسیم شده است.

وی همچنین بیان داشت: در اقدام سوم تعداد ۲۳۱ عدد لباس ایزوله ضد آب یک هزار و ۱۰۰ ماسک N۹۹ تهیه شد که ۱۰۹ عدد لباس به بیمارستان روحانی و۱۱۰ عدد لباس، ۵۰۰ عدد ماسک به بیمارستان یحیی نژاد، ۱۰۰ عدد ماسک به بیمارستان کودکان امیرکلا و ۵۰۰ عدد ماسک به بیمارستان شهید بهشتی و ۱۲عدد لباس ایزوله به متخصصین اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بابل تحویل داده شد.

یمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل دارای یکهزار و ۵۰ تخت است که هم‌اکنون با بستری حدود بیش از ۴۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های مرحوم میناگر، شهید یحیی نژاد و روحانی بابل با این بیماری دسته و پنجه نرم می‌کند و چند نفر نیز در این شهرستان جانشان را از دست داده اند.

فرماندار بابل هفته گذشته این شهرستان را با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این بیماری، وضعیت قرمز اعلام کرد و از مردم خواسته شد از منازل خارج نشوند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 492223 برچسب‌ها استان مازندران كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران كرونا در ايران عدد لباس عدد ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • برج بابل، برج سکوت؛ جستاری در ستایش سکوت و تنهایی
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت